Golden Rose Liquid Matte Lipstick kolor 10 – opinia

Cześć!

Dzisiaj rozpocznę swój post od małej relacji, co działo się u mnie w zeszły weekend 🙂 A działo się bardzo przyjemnie, ponieważ odwiedziła mnie siostra z mężem, z którą z uwagi na dzielącą nas sporą odległość widuję bardzo rzadko. Pogoda dopisywała, więc postanowiliśmy spotkać się z moimi znajomymi na grilu 🙂 Do późnej nocy śmialiśmy się i rozmawialiśmy przy ognisku. Poniżej kilka fotek z samego początku spotkania.

13239467_933540676757240_5521267172182900668_n.jpg

13241254_933540593423915_1415956565592706448_n.jpg

13267810_933540456757262_3299159423497633262_n

Korzystając z okazji musiałam „zabrać się” za buźkę mojej siostry, która na co dzień maluje się bardzo delikatnie. Wykonałam oczywiście konturowanie, a makijaż oczu pozostawiłam w charakterze dziennym. Z uwagi na kolor szary oczu zdecydowałam się na złote cienie. Moja siostra w przeciwieństwie do mnie ma przepiękne naturalne usta  😉 Ponad to cera jest zdrowa i zadbana, więc sama przyjemność taką twarz malować. Zapraszam do obejrzenia zdjęć 🙂

https://nataliamakeupblog.wordpress.com/metamorfozy/

Przejdźmy może do tematu głównego, czyli opinii o błyszczyku matowym Golden Rose w kolorze 10. Długo szukałam tego odcienia i napotkałam go na fanpage jednej z polubionych przeze mnie makijażystek. Moją opinię o pomadkach Golden Rose znacie – mają fantastyczne odcienie, jednak mam zastrzeżenia co do trwałości. Jak jest w przypadku błyszczyków matowych tej marki? O tym dzisiaj Wam poopowiadam 🙂 Pierwszy raz zobaczyłam podobny odcień u Khloe Kardashian i zachwycił mnie od razu. Jest dość kontrowersyjny ponieważ na pierwszy rzut oka może wydawać się „siny”. Sądzę, że w jego przypadku będzie tak, że albo go pokochacie albo znienawidzicie.

df027daa1825ec7de3e87b850754abf4

Khloe Kardashian fot. internet

WP_20160524_001

Kolor jest na pewno ciekawy, intrygujący i nie wydaje mi się, abyście spotykały go często na ustach mijanych kobiet, ponieważ jest specyficzny i moim zdaniem dla odważnych 😉 Dla mnie istotna jest przede wszystkim trwałość. Nie lubię po każdym posiłku poprawiać makijażu ust, zwłaszcza latem, kiedy często urządza się imprezy plenerowe. Głupio jest zabierać ze sobą kosmetyki na grila bądź ognisko, a piękne usta chcemy mieć wszędzie nieprawdaż? Z trwałością Liquid Matte Lipstick od Golden Rose jest nieźle, ale nie szałowo. Jest zdecydowanie trwalszy od pomadek tej firmy. Po wypitej kawie i zjedzonych dwóch kanapkach moje usta nie było go pozbawione całkiem, ale moim zdaniem wymagały lekkiej poprawki, szczególnie w kącikach. Tam błyszczyk dość mocno się zmył. Znam osoby, które są innego zdania jeśli chodzi o trwałość produktów Golden Rose. Może jest tak, że ja po prostu za dużo wymagam, może za bardzo przyzwyczaiłam się do MACa, ale piszę Wam jak jest. Jest tak, że po kawie i przekąsce musicie biec do lusterka, aby tu i ówdzie poprawić makijaż. Zważywszy jednak na cenę produkt sprawdza się naprawdę nieźle. Testowałam sam błyszczyk, być może podparty konturówka trzymałby się idealnie. O tym na pewno wspomnę w kolejnych postach. 

WP_20160524_022.jpg

Na koniec kilka słów o moim dzisiejszym makijażu. Zdecydowałam się pozostać przy naturalnym kolorze oczu i zrezygnowałam z koloryzujących soczewek. W dzisiejszym poście widzicie moje naturalnie zielone oczka 😉 Co do makijażu oczu to postawiłam na brązy, złoto oraz odrobinę fioletu na dolnej powiece.

DSC09916.JPG

Pisałyście mi na stronie, że nie każdemu pasuje taki kolor. Zgadzam się z tym. Czy pasuje mnie? To już pozostawiam Wam do oceny 😉

DSC09917.JPG

DSC09936.JPG

DSC09931.JPG

Poniżej dwa zdjęcia z pracy, kiedy miałam go na ustach  😉

13336034_940192446092063_4589512771781380358_n

WP_20160603_037.jpg

Idzie do mnie kilka fajnych kosmetyków  😉  Niedługo na blogu będzie trochę ciekawostek!

Całuję :*

4 uwagi do wpisu “Golden Rose Liquid Matte Lipstick kolor 10 – opinia

  1. Jak Ty to robisz, ze tak ładnie Ci się prezentuje skora twarzy i usta? Moje usta jak i cera sa wysuszone gdy tylko potraktuje je makeupem. Dosłownie każdy podkład i kazda pomadka wyglądają fatalnie! W rezultacie wyglądam na zmęczoną 😦 proszę napisz cos na temat pielęgnacji ust i cery. Jak najwięcej się da- kazda wskazowka będzie dla mnie cenna:)

    Polubienie

    • Z tego co piszesz wynika, że masz zwyczajnie przesuszoną skórę. Nie jestem dermatologiem, ale ja zaczęłabym regularnie robić peelingi (także ust) i nawilżałabym skórę podwójnie. Zluszczanie oraz nawilżanie cery to u mnie podstawa pielęgnacji. Choćby miałby to być zwykły krem Nivea, to pamiętaj, żeby codziennie zrobić dokładny demakijaż i nałożyć krem na noc. Delikatny peeling raz w tygodniu i powinno być dobrze 🙂 Peeling ust możesz sobie wykonać masując je szczoteczką do zębów. Po takim peelingu nałóż sobie grubą warstwę balsamu do ust i do łóżeczka 🙂 Powinno pomóc :*

      Polubienie

Skomentuj

