Makijaż oczu zielonych z wykorzystaniem podkładu Revlon Photoready oraz korektora YSL

Witajcie!

W dzisiejszym poście ponownie pokażę się Wam w moim naturalnym kolorze oczu. Dotąd byłam przekonana, że do blondu nie bardzo pasuje mi ten odcień, lecz zaczynam powoli zmieniać zdanie. Prezentowany makijaż to ekstremalna kreska w stylu kociego oka, z użyciem matowych brązów na górnej powiece oraz połyskującego złota na dolnej. Makijaz jest powiększający oczy z uwagi na kremową kreskę na wodnej linii dolnej powieki oraz szeroką czarną kreskę na górnej.

DSC00076.JPG

Do wykonturowania twarzy użyłam korektora YSL Touche Eclat w odcieniu 1,5. Muszę Wam powiedzieć, że z odcieniem trafiłam w dziesiątkę, ponieważ jest lekko waniliowy. Wiecie, że przepadam w prost za korektorami z lekko żółtą tonacją. Kiedyś miałam YSL, ale w kolorze 1. Był piękny, ale dla cery naczynkowej jak moja przeznaczone są raczej te kremowe odcienie. Produkt świetnie kryje, przy czym pozostaje lekki i nie obciąża skóry.  Korektor nie wchodzi w zmarszczki i pięknie się rozciera. Warto poszukiwać go w sklepach internetowych, można trafić na rozsądną cenę  😉 Polecam go na lato.

WP_20160529_097.jpg

DSC00031.JPG

Makijaż kości policzkowych wykonałam dzisiaj łącząc ze sobą niedrogi róż Miko w odcieniu 6 z rozświetlaczem Hollywod, znanym Wam z moich poprzednich postów. Róż ma ładny odcień – jasny różowy wpadający w łososiowy. Jest pozbawiony drobinek, dlatego połączenie go z rozświwetlaczem uznałam za dobry pomysł. Efekt jest bardzo ładny.

WP_20160529_109.jpg

SONY DSC
SONY DSC

Podkład Photoready (mój odcień to nude) jest na pewno lżejszym podkładem od Colorstay. Nie wchodzi w pory i nie zapycha. Lekko rozświetla skórę. Pomimo swej lekkości bardzo dobrze kryje. Moim zdaniem produkt na 5!

SONY DSC

WP_20160529_104.jpg

DSC00061.JPG

Poniżej zdjęcia z wczoraj, również z wykorzystaniem korektora YSL.

page

W sobotę kolejne opinie o nowych produktach  😉 Będzie opinia o paletce Urban Dekay Naked 3 oraz błyszczyku matowym Anastasia Beverly Hills 😉

Ściskam Was! :*

DSC00078.JPG

 

10 uwag do wpisu “Makijaż oczu zielonych z wykorzystaniem podkładu Revlon Photoready oraz korektora YSL

  1. ale Ty jestes piękna! zazdroszcze Ci dokladnosci i precyzji w robieniu makeupu 🙂
    nie mogę się doczekać recenzji paletki naked, ciekawa jestem czy są to cienie matowe czy blyszczące:D
    pozdrawiam 🙂

    Lubię to

  2. To twoje nowe zdjecie na fb to jest zdjecie z pracy? 🙂
    Kobieto jaka Ty jestes piekna!!!! nawet na zwyklym zdjęciu wyglądasz zjawiskowo!
    Jesli Ty wyglądasz tak w pracy, to zapewne jestes bardzo lubiana przez klientow plci przeciwnej, a nawet podrywana 🙂
    Jestem zakochana w Twojej urodzie. Proszę dodawać jak najwiecej postow, jak najwiecej zdjęc!!!!!!! 🙂
    Twoj blog jest najczesciej odwiedzana przeze mnie stroną. Duzo z niego skorzystalam jesli chodzi o recenzje kosmetykow, porady. Często robię sobie makijaże na wzór Twoich:)
    Jedynie szkoda, ze nie masz instagrama:) Wydaje mi sie ze gdybys go miala, jeszcze wiecej byloby Twoich zdjęć 🙂
    Pozdrawiam :***

    Lubię to

    • Tak to zdjęcie wykonałam dzisiaj w pracy 🙂 Nie zawsze jestem aż tak „zrobiona” do pracy, raczej staram się nie męczyć skóry zanadto 😉 Z uwagi na to, że dzisiaj rozpoczynamy weekend zdecydowałam się na mocniejszy make up. Dziękuję za tak ciepłe słowa! Szczególnie mnie cieszy, że możesz skorzystać z moich porad i opinii. Instagram będzie na pewno w tym roku, ale bliżej jesieni 😉

      Lubię to

  3. To jak będzie instagram to juz sie cieszę 😀
    A tak z ciekawości – jak przeglądam Twojego bloga juz dluuugi czas tak nigdy nie widziałam u Ciebie długich paznokci. Nosisz krótkie ze względu na prace czy po prostu takie preferujesz?:):)

    Lubię to

  4. Czesc. Jaka kredke do oczu polecasz? Zalezy mi na jakiejś super mocnej i super trwalej?:)
    I pytanie z innej beczki:P ćwiczysz coś? Posiadasz może cellulit?
    Masz jakies kompleksy? 🙂
    Przepraszam z góry za takie pytanie ale wyglądasz na mega pewna siebie kobietą niczym wolną od kompleksów 🙂

    Jak dbasz o siebie na codzien?:) masz jakieś swoje rytualy itp?:)

    Lubię to

    • Witaj 🙂 Ostatnio stosuje supersock z Avon i jest całkiem trwała. Co do kompleksów to chyba ich nie posiadam 🙂 Oczywiście każdy z nas ma jakieś zastrzeżenia do swojego wyglądu ja też, ale lubię siebie i podobam się sobie. Celulitu nie zauważyłam u siebie, a jeśli chodzi o ćwiczenia to kilka razy w tygodniu wykonuję brzuszki i ćwiczenia na pośladki – tyle. To co dla mnie jest ważne jeśli chodzi o dbałość o siebie to na pewno sen. Staram się spać 8 godzin na dobę i zawsze przed snem robię demakijaż. Nie wyobrażam sobie także pielęgnacji twarzy i ciała bez wykonywania regularnych peelingów. 🙂 Pozdrawiam

      Lubię to

Skomentuj

