Makijaż z wykorzystaniem palety Cocoa Blend Zoeva

Cześć!!!

Wiem, że pisałam Wam w ostatnim poście, że dzisiaj pojawi się opinia o palecie Urban Dekay Naked, a w tytule widzicie Zoeve 🙂 W tym tygodniu zamówiłam sporo różnych fantastycznych kosmetyków i będąc pod ogromnym wrażeniem tytułowej palety postanowiłam rozpocząć od opinii o niej.

SONY DSC

WP_20160603_056

Jestem pod tak ogromnym wrażeniem tego cudeńka, że nie mogłam do Was natychmiast nie napisać. Dzisiaj po raz pierwszy zastosowałam ją na dwóch koleżankach i na sobie. Przede wszystkim gigantyczny plus za pigmentację. Kolorystyka jest wspaniała, między innymi piękne odcienie złota, bakłażan oraz gorzka czekolada ( z wykorzystaniem ostatniego dzisiejszy makijaż). Wystarczy odrobina cienia, aby pokryć pięknie całą powiekę. Wspaniale mi się dzisiaj na nich pracowało. Kolory fantastycznie przechodzą przez siebie, zlewając się w perfekcyjną całość.

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

WP_20160604_009.jpg

SONY DSC

Gorąco polecam wszystkim, zwłaszcza tym z Was, które na co dzień zajmują się zawodowo makijażem. Ta paleta naprawdę ułatwi Wam prace i sprawi, że makijaż oczu będzie wyglądał nieskazitelnie. Jestem zakochana od pierwszego pociągnięcia pędzlem! Cieszę się, że dzięki tej palecie poprawię jakość mojej pracy. Fantastyczny zakup!!!  🙂

SONY DSC

DSC00198.JPG

Na koniec uściski dla mojej koleżanki, z którą po baaardzo długiej przerwie miałam przyjemność spotkać się wczoraj na „babskie pogaduchy”. Pozdrawiam Olgę  😀 

13334756_1045847105452039_1982873379_o

WP_20160603_063.jpg

Kochani na przyszły tydzień szykuję dla Was naprawdę coś extra  😉  Jestem przekonana, że test Was bardzo zaciekawi  😉 :*

Całuję!!!

 

10 uwag do wpisu “Makijaż z wykorzystaniem palety Cocoa Blend Zoeva

  1. Hej. Fantastyczny blog!:) chciałabym potrafić się tak perfekcyjnie malować jak Ty 🙂 jestem ciekawa czy to zasługa po części kosmetyków lepszej jakości?:) bardzo często robię sobie mocny makijaż, ale nigdy nie mogę osiągnąć takiego efektu jak Ty:( a o trwalosci to juz szkoda gadać. Musze ciągle go poprawiać a nie jest to wygodne 😦 np jesli chodzi o podkład to używam revlon 180, na poczatku sprawdzal sie fantastycznie ale juz używam go dłuższy czas i nie ma juz tego efektu co kiedys, podkład znika juz po godzinie mimo przypudrowania pudrem transparentym 😦 może zrobisz post o kosmetykach super trwalych? Podkladach,kredkach,pomadkach(matowych),cieniach itp?:)
    Dziękuję z góry pozdrawiam Ciebie:)

    Polubienie

    • Witaj 🙂
      W wielu postach podkreślałam, że warto zrobić przerwę od podkładu ponieważ skóra się po prostu przyzwyczaja do niego. Miałam ten sam problem ponieważ od X lat stosuje Revlon Colorstay. Pomimo, że jest to ciężki podkład, to żaden nie radził sobie z moja tłustą cera jak on. Jednak nie było rady, trzeba było go na chwilę odstawić. Zaczęłam od poniedziałku do piątku używać Healthy Mix od Bourjois lub Revlon Photoready. Po Colorstay sięgam wyłącznie na weekend. Podkład znowu odzyskał swoją moc. Polecam się przemęczyć i odstawić go na jakiś czas. Puder transparentny Kryolan z czystym sumieniem polecam i gwarantuję (jako posiadaczka ekstremalnie tłustej cery), że naprawdę przedłuża żywotność świeżo-wyglądającego makijażu na twarzy. Oczywiście w upał, lub po 10 godzinach make up nie będzie wyglądał tak jak zaraz po jego wykonaniu, ale puder transparentny, który teraz używam czyli Kryolan bardzo mi pomógł rozwiązać problem świecącej cery 🙂 Trwałość jeśli chodzi o makijaż jest dla mnie bardzo istotna i podkreślam to w postach. Jeśli chodzi o pomadki zawsze od zawsze i na zawsze będzie do MAC. W najświeższym poście zastosowałam kredkę czarną supershock z Avon i polecałam ją Wam, jest trwała. Ściskam i pozdrawiam :*
      Natalia.

      Polubienie

  2. Dzieki za ta rade z podkładem!:* faktycznie pamiętam taki epizod jak odstawilam revlon ponieważ dostałam w prezencie inny podkład. Potem oczywiście znów wróciłam do revlonu i skora po jego zaaplikowaniu byla jak nowo narodzona. Zatem to na pewno działa, lecz ja nie skojarzyłam faktów i ciągle bez przerwy wiernie trzymałam sie revlonu. Dziękuję jeszcze raz za pomoc 🙂

    Polubione przez 1 osoba

    • hej 🙂 Cienie pochodzą z palety Zoeva Cocoa Blend i była to matowy najciemniejszy brąz na górnej powiece oraz jasny złoty na dolnej. Jeśli chodzi o usta to jest to połączenie pomadki Golden Rose kolor 23 z matowym błyszczykiem Golden Rose w kolorze 10 😉 pozdrawiam

      Polubienie

Skomentuj

