Makijaż oczu zielonych z wykorzystaniem palety Zoeva oraz kosmetyków z Avonu

Witajcie!!!

Wiecie, że jestem na etapie akceptacji swojego zielonego koloru oczu. W związku z powyższym dzisiaj prezentuję Wam makijaż stworzony dla wyjątkowej, zielonej tęczówki. Zarówno dla szarych jak i zielonych oczu zawsze polecałam Wam bakłażan. W mojej opinii jest on nawet bardziej odpowiedni dla zielonookich od fioletu. Dzisiaj wykonałam makijaż oczu wykorzystując odcienie bakłażanu, czerni oraz złota pochodzące z mojej nowej ukochanej palety Cocoa Blend Zoeva. Zdjęcia wykonałam dopiero o godzinie 19, więc nie do końca oddają jak pięknie bakłażan wydobył zieleń moich oczu. Pierwsze zdjęcia zrobiłam jeszcze z mokrą głową, aby załapać się na ostatnie promyki słonka  🙂

DSC00250.JPG

DSC00253.JPG

DSC00283.JPG

DSC00258.JPG

Make up jest mocny, zdecydowanie wieczorowy. W tytule widzicie markę Avon i właśnie do podkreślenia i wzmocnienia makijażu oka zastosowałam kredkę Supershock tejże marki. Na ten moment jestem z niej bardzo zadowolona, zwłaszcza jeśli chodzi o trwałość.

DSC00288.JPG

DSC00263.JPG

W prezentowanym makijażu bierze udział także tusz do rzęs Infinitize również od Avon. Tusz pięknie rozczesuje rzęsy, nie skleja ich i nie rozmazuje się. Ja na zdjęciach zamieszczanych w postach zawsze mam doczepione rzęski, ale na co dzień nie doklejam ich i stosuję właśnie Infinitize. 

DSC00334.JPG

WP_20160605_029.jpg

W makijażu ust bierze udział pomadka Perfectly Nude oraz konturówka Nude także od Avon. Moją opinię o nich znajdziecie pod linkiem poniżej  🙂

https://nataliamakeupblog.wordpress.com/2016/05/14/usta-nude-z-pomadka-perfectly-nude-marki-avon/

Bardzo lubię tak jasne usta w kontraście do mocno podkreślonych oczu i choć często widzicie mnie w ciemnych pomadkach, w tym wydaniu lubię siebie najbardziej.

DSC00321.JPG

Poniżej wszystkie wykorzystane dzisiaj kosmetyki:

Podkład Revlon Colorstay 300, korektor Kobo 405 Suntanned, korektor Artdeco Camouflage Cream 2, puder transparentny Kryolan TL1 , róż z jedwabiem Miko 6, Bronzer Eveline 51 mat, oraz Eveline 50 Shine, eyeliner Super Liner Perfect Slim black Loreal, rzęsy Ardell Demi Wiespies, kredka czarna Avon Supershock, tusz Infinitize Avon, pomadka Perfectly Nude Avon, konturówka Nude Avon, cienie Cocoa Blend Zoeva

Całuję :*  :*  :*

 

 

10 uwag do wpisu “Makijaż oczu zielonych z wykorzystaniem palety Zoeva oraz kosmetyków z Avonu

    • Na pewno dobrze dobrane kosmetyki są bardzo istotne. Dobrze dobrany odcień podkładu dostosowanego do Twojego rodzaju skóry. Ważne, aby podczas wykonywania makijażu zachować ogólnie znane zasady. Na przykład jeśli wykonujesz kreskę czarną na wodnej linii dolnej powieki nie można jej tak porostu zostawić. Musisz najlepiej z odrobiną cienia rozetrzeć tą kreskę, aby nie była tak regularna, i nie zmniejszała przez to oka. Konturowanie twarzy pozwała ją rozświetlić, skorygować i wymodelować. Jeśli nie potrafisz tego wykonać warto posiedzieć na you tube pooglądać filmiki na ten temat i próbować, próbować i jeszcze raz próbować 🙂 Czasem wystarczy bronzer w odpowiednich miejscach aby uzyskać ten efekt.Dobór koloru cienia także nie jest obojętny. Są odcienie, które doskonale sprawdzą się przy zielonej, czy szarej tęczówce, a gryzą się z brązową. Na moim blogu często stosuję soczewki koloryzujące, alby pokazać Wam jak dany odcień sprawdza się przy konkretnym kolorze oczu 🙂 Przy tłustej cerze absolutny must have to puder transparentny. Pięknie utrwali makijaż, zmatowi skórę i spowoduje, że pory będą mniej widoczne 🙂

      Polubienie

  1. Jak Ty to robisz ze Twoja cera wygląda tak olsniewajaco, jest taka promienna, gladka, wręcz idealna! 🙂
    Może masz jakies porady, moja wygląda na szara i zmeczona chociaż dlugo spie i staram sie nawilzac ehh:(

    Polubienie

Skomentuj

