Makijaż z wykorzystaniem podkładu Isadora Wake up make up oraz rzęs Lilly Lashes „Hollywood”

Hej!

Jak obiecywałam spieszę z testami kolejnych produktów. Rozpocznę od mojej opinii o rzęsach Lilly Lashes, sądzę, że jesteście jej ciekawe. Muszę przyznać, że kilka dni mi zajęło zanim zdecydowałam się na ich zakup. Głównie z uwagi na odstraszającą cenę. Kiedy decyzja zapadła postanowiłam zamówić dwie pary. Dzisiaj będzie mowa o modelu „Hollywood”. Na pierwszy rzut oka prezentują się zjawiskowo. Przede wszystkim włoski są bardzo delikatne, wykonane w  100 % z włosia z norek, nieregularne i fantastycznie podwinięte. Pasek, na którym są zamocowane wygląda bardzo solidnie. Ten model jest przewidziany na około 30 doklejeń. Są to jednak rzęsy ekstremalne, nie do końca moim zdaniem nadają się na co dzień. 

rzesyi

Nie jestem pewna, czy model „Hollywood”  jest dla mnie. Mam małe oczy i rzęsy o regularnej długości chyba nie prezentują się najlepiej. Uważam, że muszę mieć takie, które są wycieniowane i dłuższe w zewnętrznych kącikach, aby optycznie oko wydłużyć. Choć może to kwestia przyzwyczajenia. Rzęsy kosztowały 127 złotych plus koszty przesyłki. Bez wątpienia są zjawiskowe. Kolejny model jaki planuje kupić to „Mykonos”. Jak Wam się w nich podobam? Czekam na Wasze opinie 🙂

DSC00640.JPG

WP_20160611_026.jpg

DSC00630.JPG

DSC00542.JPG

http://glowstore.pl/pl/rzesy/pid3319-rzesy-lilly-lashes-na-pasku-hollywood.html

W tytule dzisiejszego postu mamy także podkład Isadora Wake up make up. Poleciła mi go moja koleżanka Aurelia, która na co dzień zajmuje się makijażami. Widziałam co potrafi, dlatego bez wahania zamówiłam ten podkład (https://www.facebook.com/makijazowoaurelia/?fref=ts). Mój odcień to 04 warm beige. Kolor jest idealny dla lekko muśniętej słońcem karnacji. Jest bardzo ciepły, idealny dla zaróżowionej, lub naczynkowej cery, pięknie redukując jej odcień. Jeszcze żaden podkład z stosowanych dotąd nie zrobił na mnie tak wielkiego wrażenia. Jak tylko go nałożyłam na twarz zwróciłam uwagę na to, że nie uwydatnia porów, wręcz je maskuje. Dla mnie jest to bezcenna i kluczowa zaleta w przypadku doboru podkładu. W połączeniu z pudrem transparentnym podkład przez kilka godzin matowi skórę. Ja zastosowałam Kryolan. Z moją tłustą cerą po sześciu godzinach musiałam przypudrować nosek. Wczoraj wypróbowałam go na cerze kobiety po pięćdziesiątce i byłam pod wielkim wrażeniem jak pięknie skorygował twarz nie uwydatniając niedoskonałości. Cieszę się, że znalazłam coś, co przebiło Revlon Colorstay, ponieważ doskonale wiecie, że jest to ciężki podkład i należy robić sobie od niego przerwy. Isadore zakupiłam na allegro za 70 złotych już z przesyłką.

WP_20160611_002.jpg

WP_20160611_005

DSC00615.JPG

http://allegro.pl/isadora-wake-up-make-up-spf20-04-warm-beige-i6176536832.html

Na koniec kilka słów o dzisiejszym makijażu. Muszę podkreślić to, co bez wątpienia zauważyłyście, że jest to makijaż powiększający oczy. Nie tylko z uwagi na białą kredkę na wodnej linii dolnej powieki oraz czarny eyeliner na górnej. Zastosowanie ciemniejszego cienia w załamaniu górnej powieki oraz przeciągnięcie go w zewnętrzny kącik dolnej także potęguje ten efekt. Będąc w temacie cienia, dzisiaj kolejna propozycja dla zielonej tęczówki. Kolor ciemnego, „brudnego” pomarańczu świetnie się sprawdził. Kolory pochodzą z palety Zoeva Cocoa Blend.

DSC00635.JPGDSC00626.JPG

WP_20160611_039.jpg

W ostatnim czasie zaszalałam z zakupami, dlatego bądźcie ze mną za tydzień, ponieważ będę tu z kolejnymi opiniami dla Was! Cieszę się, że zakupy, na które przeznaczyłam spore sumy okazały się sukcesem. Stałam się posiadaczką kilku bardzo dobrych produktów, które z przyjemnością zastosuję na sobie i innych.

WP_20160612_002

WP_20160612_003.jpg

Całuję!!!

 

3 uwagi do wpisu “Makijaż z wykorzystaniem podkładu Isadora Wake up make up oraz rzęs Lilly Lashes „Hollywood”

Skomentuj

