Makijaż extreme smoky krok po kroku z wykorzystaniem palety Urban Dekay Naked Smoky

Cześć!

Specjalnie na Wasze życzenie dzisiaj pojawi się mój makijaż przedstawiony krok po kroku. Poznacie również w końcu moją opinię o palecie Urban Dekay Naked Smoky. Byłam tak zafascynowana paletą Zoeva, że nawet nie sięgałam po Naked 😉

WP_20160616_008.jpg

Paleta jest ciężka i wygląda bardzo solidnie. Jest bardzo piękna. Patrząc na kolorki – szarości grafity głownie, faktycznie należy przyznać, że jest idealna właśnie do smoky eyes. Muszę przyznać, że już dawno nie robiłam sobie takiego typowego smoky, który kiedyś uwielbiałam. W tej chwili kocham się w makijażach z użyciem koloru, z mocnym zaakcentowaniem dolnej powieki.

Jeśli chodzi o konturowanie twarzy to będzie ono dość ekstremalne. Wiecie doskonale, że czasem lubię zaszaleć w tym temacie 😉

Przejdźmy do makijażu 🙂

Przed nałożeniem podkładu oczyściłam dokładnie twarz żelem i nałożyłam krem nawilżający. Ostatnio jest to Nivea Care oraz Vichy Neovadiol (pod oczy).

WP_20160616_002.jpg

DSC08605.JPG

Na tak przygotowaną twarz zastosowałam bazę NYX pore filler.

WP_20160302_107

Następny krok to podkład. Dzisiaj użyłam Isadorę Wake up make up kolor 04.

WP_20160611_002

Do konturowania dzisiaj dla odmiany zastosowałam korektory z Kobo, które w mojej opinii są zdecydowanie za ciężkie na dzień. Sprawdzą się wyłącznie w makijażu wieczorowym. Często używam ten ciemny, jednak 402 stosuję dopiero drugi raz w życiu. Nie bardzo podoba mi się efekt, który jest za ciężki nawet dla mnie.

WP_20160617_007.jpg

DSC08618.JPG

Kamuflaże najpierw roztarłam moim ulubionym pędzlem, a później jeszcze wykończyłam gąbeczką.

WP_20160616_004

Wszystko zmatowiłam pudrem transparentnym. Na czoło, kości policzkowe, uszy szczękę i szyję nałożyłam bronzer Eveline 51 mat oraz 52 na czoło, gdzie znajduje się go najwięcej. Mam wysokie czoło i lubię zminimalizować je optycznie. Kontrast jest bardzo duży w dzisiejszym makijażu, ale o taki efekt tym razem mi chodziło.

DSC08653.JPG

Makijaż brwi jest zasadniczą częścią całości. Przy mocnym konturowaniu, wyrazistym makijażu oczu brwi powinny być odpowiednio podkreślone.

SONY DSC

W tym momencie  zawsze nakładam bazę pod cienie. Moim wyborem od lat jest Artdeco.

SONY DSC

Rzadko rozpoczynam makijaż od oczu. Skoro mam już wykonany make up twarzy muszę zabezpieczyć okolicę pod oczami, tym bardziej, że będę używać ciemnych cieni. Nakładam w tym celu dość grubą warstwę pudru transparentnego, który usunę razem z obsypanymi drobinkami jak już będzie po wszystkim.

SONY DSC

Pokrywam całą górną powiekę szarym, dość ciemnym cieniem z paletki.

DSC08662.JPG

DSC08668.JPG

Przeciągam ten cień, również na dolną powiekę, na 3/4 jej długości.

DSC08665.JPG

Wzmacniam efekt nakładając najciemniejszy odcień szarości z palety na załamanie górnej powieki oraz przeciągam go na dół.

DSC08670.JPG

Część dolnej powieki, na której nie znajduje się żaden cień pokrywam złotem. Wędruje ono także na ruchomą górną powiekę. Tan zabieg sprawia, że nasz makijaż oczu ładnie się prezentuje, kiedy patrzymy w dół.

DSC08673.JPG

SONY DSC

Najjaśniejszy cień z palety, który powiem Wam szczerze jest do tego idealny ląduje w wewnętrznym kąciku oka, na nosie oraz powyżej ust.

DSC08679.JPG

Klasyczne smoky eye to czarna konturówka. Dzisiaj użyłam Supershock z Avon. Na górnej powiece wykonałam grubą kreskę eyelinerem, oczywiście moim ulubionym Super Liner Perfect Slim Loreal.

DSC08683.JPG

Czarna kredkę na wodnej linii dolnej powieki zawsze rozcieram gąbeczką. Linia jest dzięki temu lekko rozmazana i mniej regularna. Makijaż kości policzkowe nałożyłam róż Miko zakupiony w Rossmanie. Wierz kości policzkowych podkreśliłam złotym cieniem wzdłóż całej ich długości cienką linią.

Pod koniec makijażu oczu doklejam rzęsy. Dzisiaj będą to Lilly Lashes „Hollywood”.

DSC08687.JPG

Jak klej złapie maluję górne i dolne rzęsy. W tym makijażu użyłam Infinitize Avon

Do makijażu ust wykorzystałam konturówkę 007 Miss Sporty, którą stosuję od lat. Konturówka znajduję się na całej powierzchni moich ust nie tylko ze względu na kolor, ale także zagwarantuje to trwałość makijażu ust.

DSC08700.JPG

SONY DSC

Usta pokryłam pomadką Bourjois Velvet 10 Rouge Edition. Nie mogłam się powstrzymać, żeby nie zastosował mocniejszego akcentu kolorystycznego na dolnej powiece i nałożyłam fioletowy cień, także z palety Naked  😉

DSC08729.JPG

WP_20160615_016.jpg

WP_20160615_017

WP_20160615_014

WP_20160615_019.jpg

Co do samej palety, to jest bez zarzutu, ale zdecydowanie wolę tą z Zoevy (Cocoa Blend). Głównie z uwagi na pigmentację i kolorystykę. Jeśli jednak jesteście fankami klasycznego smoky ta paleta jest dla Was.

WP_20160616_010

Mam nadzieję, że podobał Wam się post krok po kroku i obiecuję robić takich więcej 😉

Na facebooku jest krótki filmik, gdzie możecie zobaczyć jak ten make up się prezentował 🙂

https://www.facebook.com/natalia.raszkiewicz.14

Zapraszam!

 

 

 

 

 

17 uwag do wpisu “Makijaż extreme smoky krok po kroku z wykorzystaniem palety Urban Dekay Naked Smoky

  1. Chwała Tobie za to ze się pospieszyłaś z tym postem!
    Dzisiaj wykorzystam ten makijaz hihi 🙂
    Chcialabym jeszcze zobaczyć jak Ty wykonujesz tą Twoją kreskę! (moze juz byl o tym kiedys post, a przeoczylam?) Mam ten sam eyeliner, lecz mi taka ładna nie wychodzi! eh
    Pozdrawiam i zyczę milego dnia :***

    Lubię to

  2. Najlepszy blog! :DDD Brakuje mi tylko jednej rzeczy, kiedys dodwalalas wiecej zdjec np swoich stylizacji, szkoda ze teraz tego mniej :)) Ale i tak to nie zmienia faktu ze to jest najlepszy blog ever , nie dość że piekna kobieta , to jeszcze taka zdolna ! Zawsze z niecierpliwoscią czekam na kolejne posty :DDD I ciesze sie ze bedzie wiecej takich postow jak dzis krok po kroku , super pomysl :DDD

    Lubię to

  3. Hej:) masz takie piękne zadbane wloski pomimo rozjaśniania jak Ty to Robisz ? ? ? 🙂
    Stosujesz może olejowanie obecnie bardzo popularne w pielęgnacji włosów ? ? ? 🙂

    Lubię to

    • Stosuję w tej chwili Silaplex po każdym myciu, odżywkę 12 w 1 z Montibello na mokre włosy i olej arganowy Schwarzkopf na suche 🙂 Wyglądają nie najgorzej, ale są znacznie słabsze po ostatniej dekoloryzacji. Cóż liczyłam się z tym ale zależało mi na tym kolorze 🙂

      Lubię to

  4. Właśnie moze dodatkowo post o konturowaniu, bo ja nie mam pojecia jak sie za to zabrać . Od czego zacząć jakie kosmetyki do tego ? Hm ? Jesli taki post juz byl to przepraszam mogłam pominąć 🙂 jesli byl proszę o link a przestudiuje :*

    Lubię to

  5. jesteś zaje…ista tak przeglądam Twój blog i widzę ze zawsze starasz sie doradzić jesteś mila etc. Często tak bywa ze ładne laski sa zarozumiale naszczescie Ty taka nie jesteś a to wielki plus. Gdyby tylko tacy ludzie jak Ty nas otaczali… (:

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

