Makijaż z wykorzystaniem cienia Inglot 495 krok po kroku

Cześć!

Przybywam do Was z odważnym makijażem, który sprawdzi się idealnie na wakacyjnych imprezach. Na zastosowanie czerwonego cienia mam kilka koncepcji, dzisiaj przedstawiam Wam pierwszą, dość ekstremalną. 

Zazwyczaj akcentuję jedynie dolną powiekę tak żywym kolorem, dzisiaj poszłam na całość i cień znajduje się zarówno na dolnej jak i górnej powiecie 🙂

Z ogromną przyjemnością przedstawię Wam dzisiaj propozycję makijażu z wykorzystaniem koloru i gorąco zachęcam do wypróbowania na sobie. Odcień czerwieni jest stworzony dla szarej tęczówki.

Czytałam gdzieś, że mleczko po goleniu Nivea stanowi świetną bazę, więc dzisiaj to sprawdzamy.  Jak jest naprawdę opowiem Wam w kolejnym poście.

WP_20160703_117.jpg

Po nałożeniu mleczka sięgnęłam po podkład Matchmaster Mac.

WP_20160703_116.jpg

Mój odcień to 2,0, w mojej opinii odrobinę za ciemny, choć latem na pewno się nie zmarnuje.

WP_20160703_120.jpg

Podkład jest mocno rozświetlający. Uważam, że dla cery normalnej i suchej będzie wymarzony. Jeśli chodzi o krycie to w mojej opinii jest średnie i musiałam nałożyć dwie warstwy.

Do wykonturowania twarzy zastosowałam ciemny kamuflaż z palety Contour Cream Kit od Anastasii i opisywany w poprzednim poście korektor Heleny Rubinstein.

WP_20160703_124.jpg

Moją twarz zmatowiłam dzisiaj pudrem w kamieniu, który kiedyś bardzo lubiłam, czyli Rimmel Stay Mat 001. Nałożyłam także bronzer Eveline 51 mat.

WP_20160703_136

W dzisiejszym makijażu, który w efekcie końcowym będzie dość ekstremalny postawiłam na mocne brwi.

WP_20160703_143.jpg

Zabezpieczyłam okolicę pod oczami pudrem transparentnym i przeszłam do makijażu oczu. Na całą górną i dolną powiekę nałożyłam czerwony cień do powiek Inglot 495. Cień posiada piękny czerwono – malinowy odcień nasycony połyskującymi drobinkami.

WP_20160703_145.jpg

Na ruchomą górną powiekę oraz wewnętrzny kącik lekko przeciągając nałożyłam pigment Mac w kolorze Tan. 

Przy tak jasnych, rażących kolorach nie wyobrażam sobie nie zastosować kreski. Moja dzisiaj jest dość gruba, w końcu to makijaż na imprezę 🙂  

WP_20160703_147.jpg

WP_20160703_150.jpg

Na wodnej linii dolnej powieki wykonałam kreskę białą konturówką.

WP_20160703_152.jpg

W tym momencie przychodzi pora na rzęski. Chyba Was nie zdziwi, że po raz kolejny będą to Lilly Lashes „Hollywood”.

WP_20160703_158.jpg

Wibo odcień 6 jest po raz kolejny moim wyborem, jeśli chodzi o makijaż kości policzkowych. Próbowałyście go już?? W poprzednich postach prawdopodobnie pomyliłam się z nazwą firmy, jak słusznie zauważyła jedna z moich czytelniczek. Ten róż to Wibo 🙂

WP_20160703_165.jpg

Rzęski dolne i górne pomalowałam tuszem Supershock Avon.

WP_20160703_163

Na ustach dzisiaj odważny kolorek konturówki esseence 05 soft berry oraz błyszczyk matowy Rouge Edition Velvet 10 Bourjois.

WP_20160703_171.jpg

WP_20160703_179.jpg

WP_20160703_208

Jeśli chodzi i podkład Mac, to bardzo podoba mi się jego lekkość i jedwabiste wykończenie. Krycie według mnie jest troszkę za słabe. Po zastosowaniu go pierwszy raz do pracy bez użycia pudru w kamieniu i transparentnego moja buzia zaczęła się świecić błyskawicznie. Dzisiaj mocno zmatowiłam cerę, więc zobaczymy jak sobie poradzi. W kolejnym poście na pewno wrócę do tego tematu.

WP_20160703_235.jpg

Mam nadzieję, że podobała Wam się moja dzisiejsza propozycja. Spodziewajcie się kolejnych z wykorzystaniem tego pięknego koloru 🙂 

WP_20160703_185.jpg

WP_20160703_186

Jak Wam minął dzisiaj ten słoneczny, piękny dzień? Ja od wczesnych godzin relaksowałam się na łonie natury i naprawdę fantastycznie wypoczęłam 🙂

w

e

r.jpg

Buziak!

 

11 uwag do wpisu “Makijaż z wykorzystaniem cienia Inglot 495 krok po kroku

  1. przyznam ze dotad nie podobaly mi się takie kolorowe nieklasyczne makijaze, jednak Ty wygladasz w nim fenomenalnie! 🙂 chyba sama spróbuje tego koloru 🙂

    Lubię to

    • Kiedyś także wybierałam „bezpieczne” warianty w makijażu, jednak przyjemnie czasem zobaczyć siebie w zupełnie innej odsłonie. Latem możemy pozwolić sobie na więcej jeśli chodzi o kolorystykę, tym bardziej że niektóre odcienie fantastycznie podbijają kolor danej tęczówki. Butelkowa zieleń jest idealna dla oczu brązowych, bakłażan fantastycznie wydobywa zieleń naszych oczu, a czerwień i pomarańcz są stworzone dla szarookoch 🙂 Na początek można podbić kolorem wyłącznie dolną powiekę a górę pozostawić w neutralnych odcieniach 🙂

      Lubię to

  2. Ciekawa propozycja makijazu 🙂 Tobie to w kazdym makeupie pięknie 😀
    Podobaja mi sie rowniez Twoje wlosy 🙂 Jakie masz plany wobec nich? Będziesz jeszcze rozjasniac czy cos? Jakich kosmetykow obecnie uzywasz? Czy stosujesz moze popularne olejowanie włosów? Bo mimo ze rozjasniane to widzę że zadbane 🙂
    Pozdrawiam 🙂

    Lubię to

    • Dziękuję 🙂 Lampa pierścieniowa, którą używam w ostatnich postach bardzo zmienia kolor włosów na zdjęciach 🙂 Niestety wyglądają na zielone 🙂 Proponuję cofnąć do do postów sprzed lampy – tam jest mój właściwy odcień. Włosów na pewno nie będę już rozjaśniać a po wakacjach planuję powrót do ciemnych brązów 🙂 Po trzeciej del\koloryzacji zrobiły się biedniejsze. Stosuję Prokeratin z Loreala i maskę Pro keratin, Silaplex z Montibello, odżywkę 12 w 1 z Montibello i olej arganowy Schwarzkopf 🙂 Wszystko na raz 🙂

      Lubię to

  3. Kurczę szkoda ze będziesz wracać do brązu bo Ci pięknie w tym kolorze 🙂
    Ja tez rozjaśniałam ale w domu i również miałam zielone refleksy:( ale wyplukalam je stosując taki fioletowy szampon do rozjasnianych włosów niwelujący żółć, stosowalam też szampon przeciw łupieżowy, płukankę z cytyny i zeszlo:) co prawda sama schodzę z rozjaśniania i juz mam w połowie swoje włosy bo nie chce malować wracam do naturalnych, i nosze takie śmieszne ombre, ale korci mnie zeby znowu rozjaśnić 😦 obym sie nie pokusiła, bo to strasznie zniszczyło moje włosy 😦
    Ehh szkoda ze nie możemy miec swojego wymarzonego blondu bez zniszczeń, bez żółtych tonów itp 🙂

    Lubię to

Skomentuj

