Nowości z Golden Rose plus stylizacja idealna na dzisiejszą pogodę

Hej!

W ostatnim poście wspominałam Wam, że podzielę się z Wami moją kolejną stylizacją, jak tylko wszystkie jej elementy do mnie dotrą. Dzisiaj będzie taki uzupełniający pościk. Co prawda w założeniu była inna sukienka (z wyciętymi ramionami), ale nie doczytałam, że będę na nią czekać dłużej niż oczekiwałam. Postanowiłam zaprezentować stylizację z wykorzystaniem innej sukienki, bardziej prostej, która w tym przypadku również się sprawdzi. Jak w końcu sukienka, którą planowałam pierwotnie do tej stylizacji do mnie dotrze, także ją Wam pokażę.

Ponownie wykorzystałam kozaki za kolano, jednak w kolorze siwym. Będą doskonale pasowały do mojej oversizowej katany, którą już dobrze znacie z innych postów. Lubię w niej głównie to, że jest trochę za duża. Celowo zamówiłam rozmiar L. 

WP_20160921_007.jpg

Do tak jasnych kolorów stylizacji lubię nakładać mocniejszy makijaż, zwłaszcza ust. Uważam, że bardzo dobrze to ze sobą kontrastuje i dzięki temu ogólny look nie wydaje się mdły.

wp_20160921_001

WP_20160921_004.jpg

http://allegro.pl/efektowne-modne-kozaki-za-kolano-kolory-35-40-i5951466295.html?snapshot=MjAxNi0wOS0xMlQxODowOTo0NFo7YnV5ZXI7NzA5ZGQzOGY3OGQ0YjYzZDIwNGIzNzNlMzBkYzFkYmQ4OGMxYjhjNDdjZDZmMzhkOGRhZjU0Y2Q4ZDZlNTYzNQ==

http://allegro.pl/modelujaca-sylwetke-marszczona-sexy-sukienka-p190-i4835000617.html?snapshot=MjAxNi0wOS0xNVQwODoyMzoxMFo7YnV5ZXI7YTViMDY5YWViNWViNTJiNjMzYTRjY2VjNTVlYTMzNThhN2FlYjUyNzQ1OTJmNGRkNjA2MjJkZDcyNDljN2ZlYw==

Katana Bershka

Pomówmy trochę o dzisiejszym makijażu. Na wstępie chcę Wam polecić gąbeczkę marki Make up Revolution. Jest bardzo plastyczna, mięciutka i doskonale pracuje z produktem. Stosuję ją do nakładania podkładu, blendowania kamuflaży, a ostatnio także maczam ją w pudrze transparentnym i nakładam go „wgniatając” w okolicę pod oczami, a także na środek czoła. Ta technika pozwała idealnie wtopić się pudrowi transparentemu w kamuflaż bądź korektor znacznie lepiej niż przy użyciu pędzla. Te okolice są idealnie zmatowione i nawet w przypadku obsypania się cienia, nie ma on szans na przyklejenie się do twarzy w tym miejscu.

WP_20160921_011.jpg

Dzisiaj postanowiłam wymieszać na wierzchu dłoni mój podkład Isadora Wake up make up z bazą Shine Killer marki NYX. Całość nałożyłam gąbeczką. Muszę przyznać, że z wykorzystaniem pudru transparentnego zaaplikowanego tak jak Wam powyżej opisałam, nie muszę się martwić, że moja twarz zacznie się błyszczeć zbyt szybko. Makijaż jest trwały, kryjący i idealnie matowy, tam gdzie powinien.

WP_20160921_024.jpg

wp_20160921_027

WP_20160921_013.jpg

W tytule widzicie markę Golden Rose dobrze Wam znaną. Bardzo ją cenię za dwie rzeczy. Po pierwsze za trwałość pomadek oraz błyszczyków, a także za bogatą i zawsze trendy gamę kolorystyczną. Matowe błyszczyki Long Stay, w połączeniu z konturówką są niesamowicie trwałe! Dzisiaj zjadłam na obiad tłustą wątróbkę, a mój makijaż ust był taki sam jak przed obiadem. Za tą cenę przyznacie, że to absolutnie hit.

W dzisiejszym makijażu wykorzystałam lekko wpadający w bordo błyszczyk o numerze 12, oraz konturówkę o numerze 519, która spowodowała, że kolor stał się bardziej brązowy.

WP_20160921_030.jpg

WP_20160921_032.jpg

WP_20160921_034.jpg

http://allegro.pl/golden-rose-matowa-pomadka-w-plynie-longstay-matte-i6300243162.html?snapshot=MjAxNi0wOS0xNFQxNzo1OTowM1o7YnV5ZXI7OGU3NjkyMDQzNjU4NDY0NzZjNzc0MjFmNjMxMGI3ZGFjZDY3ODQ0N2JmZGRjYmJmN2RlZDJjMDU5NGUyOWQ4MA==

http://allegro.pl/matowa-pomadka-w-plynie-golden-rose-longstay-matte-i6233451112.html?snapshot=MjAxNi0wOS0xNFQxODowNTozM1o7YnV5ZXI7MDkwY2E3N2FhZjRmZDFjOGFjNGY0NTg0YTRmYjU0MWRkZDZiNGNhOGRlNDQyNmM3M2NiNjJkMDY5MTI0MWExNA==

Pewnie dostrzegłyście na fotografiach piękny odcień fuksji 🙂 Z przyjemnością zaprezentuję go w najbliższych postach. 

WP_20160921_009.jpg

Całuję :*

 

 

2 uwagi do wpisu “Nowości z Golden Rose plus stylizacja idealna na dzisiejszą pogodę

Skomentuj

