Makijaż idealny dla zielonej tęczówki, stylizacja na piękny, jesienny dzień oraz hit w czyszczeniu pędzli i gąbeczek beauty blender

Witajcie!

Dzisiaj przybywam do Was z makijażem, który idealnie sprawdzi się w przypadku zielonej tęczówki. Jak wiecie dla szarej zawsze polecałam Wam odcień bakłażanu oraz złota. Bakłażan jest również kolorem odpowiednim dla zielonej tęczówki, lecz moim zdaniem nie tak odpowiednim jak pomarańcz, czy fiolet. Właśnie te dwa odcienie postanowiłam dzisiaj zastosować razem.

WP_20160925_019.jpg

WP_20160925_020.jpg

Ten dobór kolorystyczny zawsze sprawdzi się świetnie w przypadku zielonych oczu. Co ciekawe jest to makijaż, jakiego nigdy wcześniej nie miałam na sobie. Jak wdać po 3 latach prowadzenia bloga można jeszcze przedstawić coś, czego jeszcze nie było 🙂

wp_20160925_022

Wykorzystane cienie pochodzą z palety Zoeva Cocoa Blend (pomarańcz) oraz Urban Dekay Naked 3 (fiolet).

wp_20160925_027

Jeśli chodzi o makijaż ust, to znowu sięgam po matowy błyszczyk Golden Rose w odcieniu 10. Jak wiecie z moich poprzednich postów sam w sobie jest trochę siny, ale w połączeniu z konturówką wpadającą w brąz osiągamy ciekawy kolor. Ja użyłam o11 Coffe Miss Sporty 🙂

wp_20160925_016

W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować moją stylizację na piękną polską, ciepłą, złotą jesień 🙂 Płaszcz z Zary nadaje szyku całej stylizacji, która pod nim kryje zwykły, biały tshirt oraz białe dzinsy z dziurami. Kiedy temperatura pokazuje 20 stopni bez namysłu wyciągam moje beżowe szpileczki, które są jedną z moich ulubionych par butów 🙂 

WP_20160926_018.jpg

WP_20160926_001.jpg

wp_20160926_015

https://deezee.pl/szpilki/szpilki-klasyczne-bezowe-precious-suede

http://allegro.pl/okulary-przeciwsloneczne-celin-shadow-mega-piekne-i6520027535.html#thumb/2

http://avanti24.pl/Avanti/51,149258,12848610.html?i=4

http://zegarkicentrum.pl/pl/p/Esprit-Damskie-ES108962002/4860

Na koniec muszę Wam przedstawić absolutny hit w czyszczeniu pędzli i przede wszystkim gąbeczek. Jest to olejek pod prysznic Isana, dostępny w Rossmanie. Sama dowiedziałam się o nim niedawno i natychmiast postanowiłam się tym z Wami podzielić. Nie wierzyłam, że można aż tak idealnie doczyścić beauty blender. Polecam! Poniżej moja używana wielokrotnie gąbeczka 🙂 

wp_20160924_021

Całuję :*

2 uwagi do wpisu “Makijaż idealny dla zielonej tęczówki, stylizacja na piękny, jesienny dzień oraz hit w czyszczeniu pędzli i gąbeczek beauty blender

Skomentuj

