Pasja – to co nadaje życiu smak!

Cześć!

Dzisiaj zamieszczam dla Was post, który z makijażem zupełnie nie ma nic wspólnego   🙂   Jednak bohaterów, o których chcę napisać łączy ze mną na pewno pasja i przekonanie o tym, jak potrzebna jest w naszym życiu. Przedstawiam Wam fantastyczną grupę, która zamiast leżenia na kanapie w wolny dzień wybrała ostry trening   😉

Nigdy nie interesowałam się takimi wydarzeniami, dopóki nie poznałam mojego chłopaka, z którym zaczęłam jeździć (jako kibic) na przerozmaite zawody, gdzie do pokonania jest nie tylko dystans, ale niejednokrotnie kilkadziesiąt przeszkód, które budzą niemałą grozę.  Jestem pełna podziwu dla tych ludzi, dlatego postanowiłam ich wesprzeć publikując stronę grupy X Runners, do której obecnie należy mój chłopak. Niezależnie od pogody, bądź samopoczucia wstają na kolejny ciężki trening i walczą z własnymi słabościami. Odnoszą sukcesy na zawodach zajmując bardzo wysokie miejsca, pokonując przy tym psychiczne i fizyczne bariery. Dziewczyny wspierajmy tych fantastycznych ludzi chociażby poprzez polubienie ich strony. Trzymam kciuki za rozwój i dalsze sukcesy!!!

https://www.facebook.com/xrunnersteam/?fref=ts

14372375_898267883611029_5451936997685632128_o.jpg

 

Skomentuj

