Bakłażan na pierwszym planie

Hej!

Spieszę do Was z postem, ponieważ nie wiem kiedy odezwę się ponownie. Okazało się, że w mojej nowiutkiej łazience konieczna jest totalna rewolucja z powodu poważnej awarii… Wszyscy „kochamy” takie sytuacje, ale co zrobić. W związku z zaistniałą sytuacją muszę na kilka dni wyprowadzić się do rodziców mojego partnera. Nie rozpaczam z tego powodu, ponieważ ich uwielbiam i świetnie się u nich czuję, jednak raczej nie będę miała możliwości dla Was „tworzyć”   🙂 

Dzisiaj mój makijaż obfituje w kolor bakłażanu, kolor bordo. Jest to jeden z moich ulubionych odcieni dla zielonej tęczówki. Połączyłam go z ciemnym złotem. 

DSC09731.JPG

Makijaż ust to ponownie ombre lips 🙂 Uwielbiam ten efekt i coraz częściej stosuję go na sobie. Połączyłam ze sobą kolor nude z kolorem bordo.

DSC09742.JPG

DSC09747.JPG

Czy skusiłyście się już na puder transparentny Kryolan? Z całego serca polecam! Namawiam zwłaszcza kobiety, które walczą z tłustą cerą i widocznymi porami. Miałam ten kłopot i odkąd jestem szczęśliwą posiadaczką i regularną użytkowniczką tego cudeńka już mnie to nie dotyczy. Produkt absolutnie jest top top top! Cieszę się, że zdecydowałam się na zakup, ponieważ dzięki jego stosowaniu mój makijaż jest utrzymany bardzo długo, twarz się nie świeci i wygląda świeżo. Pory także zostały pięknie zamaskowane. Przerwa od podkładu Revlon Color Stay także pozytywnie wpłynęła na jakość cery i zmniejszenie się porów. Wiem, że wśród moich czytelniczek jest kilka jego fanek, sama nią byłam bardzo długo. Wiem także, jak ciężko jest z niego zrezygnować, ponieważ radzi sobie ze świeceniem twarzy wyśmienicie. Jednak kierowana własnym doświadczeniem mogę Was ostrzec, że długotrwałe stosowanie tak ciężkiego podkładu niekorzystnie wpływa na wygląd i jakość naszej cery. Naprawdę warto zrobić od niego przerwę. 

SONY DSC

W dzisiejszym makijażu zastosowałam cienie Zoeva z palety Cocoa Blend, podkład Wake up Make up Isadora, bronzer Eveline 51 mat, korektor Wibo Deluxe oraz rzęsy Lilly Lashes „Lush”.

Trzymajcie się cieplutko i do zobaczenia wkrótce!

DSC09753.JPG

Całuję!

Skomentuj

