Obsesyjnie zakochana w pomarańczu…

Cześć!

Nie da się ukryć, że od dłuższego czasu mam obsesję na punkcie dwóch rzeczy – palety Zoeva Cocoa Blend oraz pochodzącego z niej pomarańczowego cienia do powiek. Tak się fantastycznie składa, że ten kolor jest stworzony dla zielonej tęczówki, a ja porzuciłam koloryzujące soczewki na jakiś czas prezentując Wam naturalną zieleń. Znam kilka dziewczyn, które mają zielone oczy i jak ja dawniej niebyt za nimi przepadają. Mam nadzieję, że dzisiejszy trend w makijażu polegający na stosowaniu żywych kolorów, takich jak bakłażan, fiolet, czerwień, czy pomarańcz pozwoli wydobyć i pokochać ten wyjątkowy odcień soczewki. Proponowane zestawienie kolorystyczne w dzisiejszym poście sprawdzi się jednak nie tylko w przypadku zielonej tęczówki, ale także szarej.

Dzisiaj postanowiłam połączyć pomarańcz ze srebrem, które powędrowało na ruchomą górną powiekę. Ciekawie wygląda absolutnie matowy pomarańcz w załamaniu powieki w zestawieniu z mocno połyskującym srebrem na ruchomej. 

WP_20161113_032.jpg

W związku z tym, że są to jasne kolory zdecydowałam się na mocne zaakcentowanie dolnej powieki. Posłużył mi do tego czarny, matowy cień, który podbiłam delikatnie pomarańczem.

wp_20161113_046

Makijaż brwi wykonałam cieniem z palety Zoeva Cocoa Blend. W przypadku tłustej cery okolica brwi, gdzie mamy mniej włosków lubi się nieestetycznie świecić. Jest na to sposób. Spróbujcie przed rozpoczęciem makijażu brwi przypudrować tę okolicę pudrem transparentnym, a także po skończonym makijażu. Znacznie łatwiej jest wykonać make up na zmatowionej powierzchni i jest on znacznie trwalszy dzięki pudrowi transparentnemu   😉

Zielona bomberka dodatkowo podkreśliła kolor oczu. Pamiętajcie, że kiedy odsłaniacie dekolt należy go także przypudrować, jak i szyję  😉  

wp_20161113_042

WP_20161113_048.jpg

Do makijażu ust wykorzystałam dwa matowe błyszczyki. Najpierw nałożyłam Golden Rose w kolorze 10, na koniec NYX SMLC 16. Odcień fioletu błyszczyka Golden Rose delikatnie złagodził kolor nude nałożony na wierzch. Efekt jest ciekawy, ponieważ kolor wciąż delikatnie wpada w fiolet, lecz bardzo subtelnie. Dzięki błyszczykowi Golden Rose makijaż ust jest niezwykle trwały.

WP_20161113_053.jpg

wp_20161113_054

Jak minęła Wam niedziela? Ja dzisiaj leniuchowałam z uwagi na bolące biodro, można powiedzieć, że przeleżałam ten dzień   😦  Całe szczęście jest lepiej niż wczoraj…

Do zobaczenia w kolejnym poście, mam nadzieję, że dotrą już nowości.

Całuję!

 

6 uwag do wpisu “Obsesyjnie zakochana w pomarańczu…

  1. Kilka dni temu zakupiłam 2 kolory matowych błyszczyków GR Longstay, 10 mieszam z 01 tak jak Pani kiedyś poleciła i… jestem nimi zachwycona!:)
    Jakie kolory Pani posiada? Myślę o zakupie kolejnych i chciałabym dowiedzieć się które są godne polecenia:)

    Lubię to

  2. Proszę o pomoc!
    A wiec chodzi o podkład revlon. Z tego co pamiętam Pani go odstawiała. Ja mam taki problem ze dlugo stosuje ten podkład i cera wygląda nieatrakcyjnie. Chciałabym odstawić podkład. Ale nie mam pojęcia czym go zastąpić! Juz tyle wyprobowalam tych podkladow i niestety żaden nie rowna sie z revlonem. Mam nadzieje ze Pani bedzie w stanie mi cos doradzić. Zaznaczam ze oczekuje od podkladu identycznego działania jak revlon:)
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia:)

    Polubione przez 1 osoba

    • Ja odstawiłam Revlon dawno temu, ponieważ zauważyłam, że moje pory się po nim stały bardziej widoczne. Ciężko było znaleźć coś, co będzie matowić skórę tak jak Revlon. Aktualnie używam wake up make up Isadora. Przez pierwsze tygodnie słabo sobie radził z tłustą cerą, lecz nie najgorzej. Dałam mu więcej czasu i obecnie to mój numer jeden. Moja cera jest matowa wiele godzin głównie przez stosowanie dobrego pudru transparentnego. Isadora nie jest tak ciężki i gęsty jak Revlon, ale pięknie kryje, pomimo, że jest lżejszy. Nie wchodzi w pory i ich nie uwydatnia. Ja jestem bardzo zadowolona 😉 Pozdrawiam 😉

      Lubię to

Skomentuj

