Klasyczna czerwień-elegancja czy nuda?

Cześć!

Pędzę do Was z czerwonymi ustami, które sprawdzą się świetnie w makijażach zarówno świątecznych jak i sylwestrowych. Produkt, który dziś zastosowałam to błyszczyk matowy Bourjois Rouge Edition Velvet w odcieniu 01. Znacie te błyszczyki na pewno bardzo dobrze. Nie „wżerają” się tak w usta jak błyszczyki od Golden Rose lub Dose of Colors, które uważam za trwalsze. Jednak Rouge Edition Velvet bardzo lubię, ponieważ są delikatne, jedwabiste i nie bardzo wysuszają usta. Aby uzyskać krycie widoczne na zdjęciach nałożyłam trzy warstwy.

WP_20161126_010.jpg

Jeśli chodzi o odcień, to jest to dość jasna czerwień. To z całą pewnością kolor klasyczny i elegancki. Musze się jednak przyznać, że decydując się na czerwienie, to lubię takie wpadające w koral, bądź w kolor malinowy. Ten odcień uważam za odrobinę zbyt stonowany jak na moje upodobania. Pamiętacie starsze posty, gdzie sięgałam po „żarówiaste” kolory z Mac? I własnie takie lubię  🙂 W tym roku sporo było postów z wykorzystaniem na ustach koloru wina, nie przypominam sobie klasycznej czerwieni. Dlatego też pomyślałam, że już czas pokazać się Wam również w takiej odsłonie. Ocenę koloru oraz mnie w takim wydaniu pozostawiam zatem Wam 🙂  Czekam na opinie! 

WP_20161126_014.jpg

Na allegro możecie nabyć te b łyszczyki trochę taniej niż w Rossmanie (nawet z doliczeniem kosztów przesyłki)

Sądzę, że przy obecnym kolorze włosów kolor nie gryzie się specjalnie z moim typem urody, jest bardzo klasyczny. Z pewnością przyda się na stosowne okazje. 

WP_20161126_019.jpg

wp_20161126_021

Jeśli chcecie, aby Wasz makijaż ust był jeszcze trwalszy, a produkt bardziej matowy przyłóżcie do ust chusteczkę i przypudrujcie usta pudrem transparentnym. W ten sposób możemy także pomadki satynowe zmieniać w matowe   😉

wp_20161126_026

wp_20161126_023

W kolejnych postach pojawi się moja opinia o rzęsach firmy, z której jeszcze nie korzystałam. Cena jest znacznie przystępniejsza niż w przypadku Lilly Lashes, ale jak będzie z jakością? Odwiedzajcie mnie, niebawem kolejne testy    :*

Całuję!!!

2 uwagi do wpisu “Klasyczna czerwień-elegancja czy nuda?

  1. Bardzo Ci pasują czerwone usta. Chciałam napisać że uwielbiam Twoją urodę i makijaże, co kilka dni sprawdzam co fajnego wrzuciłaś, poza tym wydajesz się być bardzo sympatyczna. Rzadko zostawiam gdziekolwiek komentarz ale wiedz, że masz sporo fanek 🙂 pozdrawiam

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

