Przegląd moich świątecznych makijaży

Cześć!

Choć Święta Bożego Narodzenia upływają w przemiłej, rodzinnej atmosferze, to ja zmagam się z wieloma nieprzyjemnymi dolegliwościami. Coraz ciężej znoszę to, co niesie ze sobą ostatni trymestr. Niestety nie dałam rady przygotować dla Was propozycji świątecznego makijażu, lecz wykonałam kilka zdjęć w przeciągu tych trzech dni, gdzie zaprezentuję Wam na jaki make up się w tym roku zdecydowałam. Jest mnie coraz więcej i więcej, czuję się jak balon i naprawdę trudno w tym stanie dobrze wyglądać. Postanowiłam się nie poddawać i prezentować elegancko chociażby poprzez makijaż i fryzurę. Czy mi się udało? Mam nadzieję, że tak  😀 

Na Wigilię wybrałam odcienie złota, czyli klasycznie. Dość mocno podkreśliłam oczy, usta natomiast są w neutralnym kolorze.

WP_20161224_021.jpg

WP_20161224_013.jpg

Choinka w tym roku była bardzo oryginalna 🙂 

WP_20161224_028.jpg

W pierwszy dzień Świąt postanowiłam sięgnąć po mój brokatowy cień marki Inglot o numerze 86. Przeważającym kolorem drobinek jest róż, więc uważam, że dla zielonej tęczówki to dobry wybór. Łączyłam już ten brokat z pomarańczem, co stanowiło zadziwiająco dobre połączenie, dziś wybrałam jasny brąz. Na ustach widzicie pomadkę Myth marki Mac.

WP_20161225_002.jpg

WP_20161226_055.jpg

WP_20161225_003.jpg

Dzisiaj wybrałam ciemny pomarańcz z odrobiną złota. Na ustach mam pomadkę Maybelline Choco Cream o numerze 715. Kiedyś była moim ulubieńcem, lecz odstawiłam ją na rzecz matowych produktów. Jak wiecie lubią one przesuszać usta, dlatego w ramach przerwy zdecydowałam się na satynową pomadkę 🙂 

wp_20161226_030

WP_20161226_047.jpg

Niestety nie miałam czasu wykonać dla Was profesjonalnej sesji aparatem, z wykorzystaniem lampy i wszystkie zdjęcia zrobiłam telefonem. Make up jest akurat najmniej istotną kwestią w Święta i aktualnie moją głowę zajmuje gromadzenie wyprawki dla dzidziusia i przeprowadzka, sporo jest do ogarnięcia. Mimo to chciałam się z Wami podzielić tym, jak wyglądały moje świąteczne makijaże 🙂 Nie mogę w tym aktualnym lekkim chaosie zapominać o Was – moich kochanych, wiernych czytelniczkach. Ściskam Was mocno i do zobaczenia w Sylwestra – pokażę Wam jak ja w tym roku zamierzam się prezentować   😉 

WP_20161226_052.jpg

WP_20161226_059.jpg

WP_20161226_063.jpg

WP_20161226_065.jpg

Całuję!!!

10 uwag do wpisu “Przegląd moich świątecznych makijaży

Skomentuj

