Mój sylwestrowy look

Hej!

Kochani, z uwagi na mój stan spędzamy Sylwestra w domku z pieskiem, który swoją drogą bardzo boi się petard. Cieszymy się, że będzie z nami i to zmniejszy jego stres. Pomimo, iż zostaję w domu Sylwestrowy klimat udzielił mi się nieco i postanowiłam się pomalować „imprezowo”. Ten rok był dla mnie wyjątkowo dobry, za co jestem bardzo wdzięczna losowi i liczę, że nadchodzący rok 2017 będzie równie cudowny…

Obiecałam, że pokaże Wam mój sylwestrowy look, więc zjawiam się z moim dzisiejszym makijażem. Standardowo buzię wykonturowałam zarówno kremowymi podkładami jak i bronzerem. Podkreśliłam ten efekt jasnym pudrem transparentnym Kryolan ( baking).

WP_20161231_039.jpg

WP_20161231_046.jpg

wp_20161231_020

Na górnej powiece znajduje się jasny pomarańcz z palety Zoeva Cocoa Blend oraz brokatowy cień Inglot o numerze 86. Na dolną powiekę nałożyłam ciemny pomarańcz z tejże palety oraz odrobinę pigmentu Gold Tan, również marki Inglot. 

WP_20161231_013.jpg

wp_20161231_014

Musiała się pojawić gruba kreska i rzęsy Lilly Lashes „Hollywood”.  Na ustach widzicie po raz kolejny połączenie błyszczyka Golden Rose w kolorze 10 z błyszczykiem marki NYX SMLC 16. Uzyskany kolor bardzo mi odpowiada.

SONY DSC

Życzę Wam z całego serca wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku. Bawcie się dzisiaj fantastycznie! Do zobaczenia w Nowym Roku  🙂

Całuję!!!!

 

4 uwagi do wpisu “Mój sylwestrowy look

Skomentuj

