Krwista czerwień na ustach – coś co pozwala poczuć się sexy!

Cześć!

Zgadzacie się ze mną, że kobieta z pomalowanymi ustami na czerwono zawsze wygląda sexy? Uwielbiam usta w kolorach nude, piaskowych i brązach lecz muszę przyznać, że od czasu do czasu z przyjemnością sięgam po czerwoną pomadkę. W takim wydaniu czuję się świetnie, choć nie jest to absolutnie mój „signature look”.

WP_20170103_040.jpg

Jeśli chodzi o krwistą czerwień na ustach, to uważam, że doskonale prezentuje się z opaloną skórą. O moją opaleniznę zatroszczyły się dzisiaj rajstopy w sprayu Sally Hansen. Mogłam sobie poprzez ich zastosowanie błyskawicznie opalić dekolt oraz ramiona. 

WP_20170103_003.jpg

wp_20170103_002

Użyłam także ciemniejszego podkładu, dziś jest to Matchmaster Mac w kolorze 2.0. Bronzer to Eveline 50 Shine. Na moich ustach widzicie Rouge Edition Velvet 01 marki Bourjois. 

WP_20170103_043.jpg

 Z całą pewnością makijaż nie wyglądałby tak świeżo, gdyby nie puder transparentny Kryolan Tl1. Dwa poniższe zdjęcia pozbawione są zupełnie filtrów, abyście mogły uczciwie ocenić jak prezentuje się ten make up na żywo.

WP_20170103_008.jpg

WP_20170103_009.jpg

Nie planowałam dzisiaj wstawiać postu i w zasadzie zrobiłam kilka zdjęć na szybko. Mogę Was jedynie przeprosić za tło 😉 Wszystkie zdjęcia zrobiłam przed wyjściem z łazienki  🙂 Na powiece widzicie złoto, które zawsze doskonale współgra z czerwienią na ustach.

Pasuje także dla każdego odcienia tęczówki. Jak Wam się podoba dzisiejsza propozycja?? Piszcie w komentarzach swoje uwagi.

wp_20170103_005

wp_20170103_012

Całuję!!!

5 uwag do wpisu “Krwista czerwień na ustach – coś co pozwala poczuć się sexy!

    • Pod prysznicem 🙂 Te z Sally Hansen nie zostawiają mi plam, ale trzeba wprawy w nakładaniu 🙂 Podobnie jak z samoopalaczem warto zrobić peeling, porządnie nawilżyć skórę i dopiero nakładamy 😉 Latem jak jest gorąco mogą zostawiać plamy na ubraniu, zimą nie mam tego kłopotu 🙂

      Lubię to

Skomentuj

