Pomarańcz plus róż – zaskakująco doskonałe połączenie

Cześć!

U mnie jeszcze ozdoby świąteczne i świecidełka mają się dobrze, nie pali mi się do rozbierania choinki. Podobnie jest z błyskotkami jeśli chodzi o makijaż. Odkąd odkryłam połączenie pomarańczowego cienia z różowym cieniem brokatowym 86 Inglot, stał się to jeden z moich ulubionych makijaży oczu. Co prawda Sylwester za nami, lecz ilość brokatu możemy świetnie dozować. Ja dzisiaj nałożyłam go stosunkowo niewiele. 

wp_20170105_080

wp_20170105_085

WP_20170105_093.jpg

W dzisiejszym poście zamieszczam zdjęcia bez filtrów 😉 Enjoy!

wp_20170105_010

Od jakiegoś czasu nakładając cień na górną powiekę daje go odrobinę więcej w okolicy pod brwią i przeciągam aż do nosa. Na zdjęciu powyżej jest to dość widoczne. Ten „zabieg” nie tylko dodatkowo wyszczupla mi podstawę nosa, ale i wydłuża optycznie powierzchnię powieki  😉

WP_20170105_074.jpg

Twarz wykonturowałam najpierw najciemniejszym kremowym kamuflażem z palety Anastasia Beverly Hills medium oraz korektorem sand anti age marki Maybelline. Do wykończenia makijażu zastosowałam mix dwóch bornzerów – 51 mat Eveline z 508 marki Inglot. Podoba mi się uzyskany odcień.

WP_20170105_001.jpg

WP_20170105_002.jpg

Na ustach mam cieniutką warstwę Dose of Colors w kolorze sand  😉

WP_20170105_008.jpg

W ciąży staram się wydłużać czas robienia odrostu maksymalne. Jestem naturalną blondynką, więc odrost staje się widoczny już po dwóch tygodniach. Znalazłam na to oczywiście sposób. Nie wiem czy wiecie, że marka Loreal  Professionnel wypuściła maskujące spreje w różnych odcieniach. Ja kupiłam produkt u fryzjera w kolorze brown. Należy nie aplikować zbyt blisko skóry, ponieważ może zostawiać plamę na skórze, a poza tym genialny wynalazek 🙂 Dobrze mieć coś takiego w łazience na wszelki wypadek.

WP_20170105_091.jpg

WP_20170105_003.jpg

Całuję!!!

 

 

2 uwagi do wpisu “Pomarańcz plus róż – zaskakująco doskonałe połączenie

Skomentuj

