Rozświetlony makijaż wieczorowy z wykorzystaniem pigmentu marki Make up Revolution

Hej!

Dzisiaj chcę Wam zaprezentować mój wieczorowy makijaż wykonany przy użyciu palety Urban Dekay Naked Smoky, oraz pigmentu marki Make up Revolution Eye Dust Pure Pigments. Bardzo nie lubię tej palety. Cienie podczas nakładania dość mocno się obsypują, moim zdaniem pigmentacja jest także kiepska. Mimo to skoro już jestem w posiadaniu palety marki uchodzącej za bardzo dobrą, od czasu do czasu po nią sięgam. Być może kolorystyka wpływa również na moje odczucia co do tego produktu.

Dzisiaj połączyłam cienie z tejże palety z pigmentem marki Make up Revolution, który powędrował na ruchomą górną powiekę. Bardzo dobra pigmentacja od razu zasługuje na pochwałę. Odcień to srebro połączone z delikatnym różem. Produkt jest niedrogi i uważam, że doskonały do makijaży wieczorowych. Moim zdaniem świetnie sprawdzi się w połączeniu na przykład jasnymi i ciemnymi brązami. W najbliższym czasie będę eksperymentować także z innymi kolorami.

WP_20170115_034.jpg

Prezentowany make up jest zdecydowanie mocno rozświetlony. Pobawiłam się dzisiaj rozświetlaczami. Zastosowałam zarówno Lovley Gold od Wibo jak i Goddes of Love. Ten ostatni wzmocnił rozświetlenie kości policzkowych. Lovley nałożyłam dzisiaj nawet na środek czoła. Przy makijażu wieczorowym możemy sobie na to pozwolić, jednak w makijażu dziennym prezentowałoby się to fatalnie.

DSC00326.JPG

SONY DSC

SONY DSC

Jeśli chodzi o makijaż oczu, to cień który znajduje się na górnej powiece, także w jej załamaniu jest stosunkowo jasny. Do tego mamy jasny pigment, dlatego postanowiłam podkreślić zakończenie ruchomej powieki ciemniejszą linią.

DSC00316.JPG

Kropkę nad i postawiły Lilly Lashes „Hollywood”, które po wczorajszej przewie założyłam z ogromną przyjemnością.

DSC00305.JPG

Na ustach widzicie połączenie błyszczyka matowego Golden Rose 01, błyszczyka matowego Bourjois Rouge Edition 17 cool brown z konturówką wysuwaną Miss Sporty w odcieniu 010. Bardzo lubię takie blado-różowe połączenia z beżami.

DSC00295.JPG

wp_20170115_029

Mam nadzieję, że podoba Wam się dzisiejsza prezentacja 🙂 Czekam na Wasze komentarze. Uciekam zjeść kolacje, podczas pracy nad postem zupełnie zapomniałam o jedzeniu 🙂 Trzymajcie się cieplutko!

Całuję!!!!

Skomentuj

