Makijaż z mocnym akcentem na dolną powiekę

Cześć!

Pamiętam moje początki zabawy w malowanie, kiedy bezpiecznie i pewnie czułam się wyłącznie „obcując” z brązową tęczówką. Do brązu pasuje wszystko, bezpieczne złoto jest idealne, neutralne beże brązy również. Mało tego! Sama nosiłam brązowe soczewki, ponieważ nie miałam kompletnie pomysłu na swój zielony kolor oczu i każdy makijaż wyglądał źle. Na przestrzeni lat nie tylko zaakceptowałam swoje naturalne oczy ale i zasypuję Was od dłuższego czasu makijażami dla tejże tęczówki. Znalazłam pomysł na ten odcień i cieszę się, że polega on na odważnych kolorach. Dziś uważam, że odpowiednim kolorem niesamowicie możemy wydobyć głębię tego koloru, zresztą szara tęczówka także kocha podobne odcienie. 

W poprzednim poście wspominałam, że spróbuję połączyć pigment Make up Revolution z kolejnymi kolorami cieni. Dzisiaj będzie to ukochany pomarańcz. Wiecie już z moich postów, że ten kolor świetnie wypada w połączeniu z różem (a nawet czerwienią), a pigment wpada lekko w róż. 

DSC00339.JPG

DSC00343.JPG

DSC00348.JPG

DSC00342.JPG

W prezentowanym makijażu możemy też dostrzec mocniejszy akcent na dolną powiekę. Wzmocniłam ten efekt dodając do pomarańczu czekoladowy brąz. Aby nie wyglądało to zbyt ciężko bardzo mocno rozświetliłam wewnętrzny kącik.

DSC00332.JPG

Taki „zabieg” z pewnością powiększy nam trochę oczy. Biała konturówka na wodnej linii dolnej powieki także się do tego przysłużyła 😉

DSC00374.JPG

Dzisiejszy make up to nic innego jak konturowanie, baking oraz strobing. Te trzy elementy składają się na efekt rozświetlenia, świeżego wyglądu cery oraz wymodelowania rysów twarzy.  Próbujcie na sobie i pamiętajcie, że praktyka czyni mistrza! Kiedyś mój makijaż był znacznie skromniejszy. Nie korzystałam ze sztucznych rzęs i wielu rzeczy o makijażu nie wiedziałam. Jednak przyszedł taki czas w moim życiu, że ten temat mnie bardzo zainteresował, z czasem stał się pasją, a prowadzenie bloga ogromną przyjemnością i „niezbędnikiem” mojej codzienności. Przez większość mojego życia jestem bez makijażu jednak, kiedy nadarza się okoliczność do jego wykonania idę na całość i staram się zrobić to jak najbardziej profesjonalnie. Poniżej zamieszczam Wam zdjęcia z okresu kiedy mój makijaż był bardzo skromny 🙂

DSC_1280.JPGdsc_1293

dsc_0079

Całuję!!!

2 uwagi do wpisu “Makijaż z mocnym akcentem na dolną powiekę

  1. Makijaż jak zwykle piękny! 🙂
    Fajnie gdybyś na końcu postu robiła listę kosmetyków, które wykorzystałaś w swoim makijażu. Jeśli to dla Ciebie nie problem to byłoby super 🙂 Pozdrawiam!

    Polubienie

    • Bardzo często wplatam w poście nazwy wykorzystanych produktów, a że od bardzo długiego czasu są to jedne i te same sprawdzone kosmetyki, to nie zdecydowałam się na taką formę. Jak wprowadzam coś nowego do bazowych produktów to zawsze znajduje się to w tytule. W kolejnym poście zamieszczę taka listę. Pozdrawiam serdecznie.

      Polubienie

Skomentuj

