Odważny makijaż na imprezę z wykorzystaniem białego eyelinera

Hej!

Jutro rozpoczyna się weekend, więc pomyślałam, że fajnie byłoby przygotować dla Was propozycję makijażu na imprezę. Make up kojarzy mi się bardzo z klimatem zimowym, więc sprawdzi się idealnie. Propozycja zdecydowanie wieczorowa 🙂 

DSC00462.JPG

Na górnej powiece znajduje się pomarańczowy cień oraz rozświetlacz Goddes of Love na ruchomej. Nad czarną kreską wykonałam białą linię eyelinerem marki Revlon. Na dolnej powiece oprócz pomarańczu znajduje się odrobina czerwieni.

DSC00461.JPG

SONY DSC

Taki delikatny akcent w postaci białego eyelinera od razu czyni makijaż oryginalnym i odważniejszym. Sądzę, że będę po niego sięgać częściej. Jeśli chodzi o ten, który posiadam ja, czyli marki Revlon to muszę przyznać, ze niełatwo się go aplikuje. Szukajcie takiego, który byłby płynny i z wygodnym aplikatorem. Ja swój muszę wydobywać ze słoiczka pędzelkiem do brwi i sporo się namęczyć, żeby linia wyglądała w miarę równo. 

Na ustach widzicie Golden Rose 10 oraz Dose of Colors sand 🙂 

SONY DSC

Jutro moja ostatnia wizyta lekarska i pozostanie tylko oczekiwanie na poród 🙂 Jestem lekko przerażona, ale i bardzo podekscytowana. Ten ostatni miesiąc jest dla mnie najcięższy zarówno psychicznie jak i fizycznie. Zwiększona waga coraz bardziej daje mi się we znaki, boli mnie kręgosłup, a nawet lekkie czynności stanowią nie lada wysiłek. Bardzo chcę już mieć moje maleństwo na świecie i móc zacząć normalnie funkcjonować, stopniowo wracając do siebie. Marzę o powrocie do noszenia dawnych ubrań i porzuceniu luźnych dresów i leginsów. Zaczęłam już kompletować wiosenna garderobę 😉

WP_20170126_029.jpg

Całuję!!!

2 uwagi do wpisu “Odważny makijaż na imprezę z wykorzystaniem białego eyelinera

Skomentuj

