Makijaż powiększający oczy, wykonany z wykorzystaniem jednej palety

Hej!

Postanowiłam się odezwać do Was w ten piękny słoneczny dzień. Mamy dziś cudne słonko za oknem, a co za tym idzie idealne światło do zdjęć. Makijaż oczu, jaki sobie dzisiaj wykonałam, choć może nie wygląda, był dość pracochłonny. Głownie z uwagi na to, że na mojej powiece znajduje się kilka warstw cieni. Na ruchomej powiece widzicie waniliowy cień, na pozostałej powierzchni pomarańcz, a załamanie wzmocniłam czekoladowym cieniem. Oprócz tego mamy jeszcze na łuku brwiowym rozświetlacz oraz waniliowy cień tuż pod brwiami. 

DSC00577.JPG

Na mojej stosunkowo małej powierzchni powieki niełatwo było zmieścić tyle cieni 😀 Chciałam Wam także poprzez ten make up pokazać, jakie mamy możliwości wykorzystując jedną paletę cieni. Jest to oczywiście Zoeva Cocoa Blend. Kupiłam ją w zeszłym roku na początku wakacji. Stosuję w zasadzie w każdym makijażu, a cienie są jedynie lekko zużyte. Wydajność to wielka zaleta tego produktu!

WP_20170213_033.jpg

SONY DSC

Na dolnej powiece widzicie ciemny pomarańcz oraz gorzką czekoladę w zewnętrznym kąciku. Całość makijażu wykończyłam rozświetlaczem Wibo Lovley Gold w kąciku wewnętrznym, czarną kreską wykonaną eyelinerem Super Liner Perfect Slim marki Loreal oraz doczepiłam rzęsy Lilly Lashes w modelu „Miami”. Brwi także podkreśliłam cieniem w kolorze gorzkiej czekolady z tejże palety.

SONY DSC

O rzęskach pisałam Wam wczoraj, ale zapomniałam wspomnieć, że jeśli macie niewielkie oczy może pojawić się konieczność docięcia rzęs z długości na pasku. W przeciwnym razie mogą was uwierać. Ja swoje docięłam i jest idealnie.

wp_20170131_005

Ten rodzaj makijażu sprawdzi się moim zdaniem bardzo dobrze w przypadku niewielkich oczu. Zastosowanie kontrastujących pod względem koloru cieni może fajnie wyodrębnić górną, ruchomą powiekę, eyeliner na górnej zawsze powiększy nam oko. Jeśli chcecie jeszcze wzmocnić ten efekt możecie zastosować na dolnej powiece białą konturówkę 😉 

SONY DSC

Rozświetlacz Wibo nałożyłam także na wierzch nosa oraz na łuk kupidyna. Jeśli chodzi o kości policzkowe, to nakładam go bardzo różnie. Czasem wzdłuż całej kości policzkowe, innym razem skupiam się na przedniej części, czyli na jabłuszku. Dzisiaj nałożyłam rozswietlacz tylko na górnej części kości policzkowej. Taka zabawa światłem powoduje, że nie tylko nasze policzki są pięknie uwypuklone, ale także twarz prezentuje się świeżo. Istotny w końcowym efekcie jest kontrast matowych partii twarzy z połyskującymi.

DSC00576.JPG

wp_20170213_036

DSC00579.JPG

DSC00589.JPG

Jeśli chodzi o nowinki pielęgnacyjne, to ostatnio skusiłam się na szampon marki Loreal Kerastase. Na ten moment zastosowałam go dwa razy. Po Pro Keratin włosy były bardzo lśniące i lejące się. Po Kerastase mam wrażenie są jakby ciężę, wydaje się, że jest ich więcej. Czy jest wart swojej niebotycznej ceny? Odpowiem Wam po kilkunastu zastosowaniach. Chcąc wzmocnić efekt pielęgnacyjny powróciłam do Olaplexu. Włosy ciemne prezentują się zawsze lepiej niż jasne. Błyszczą się, wydają się zdrowsze, jednak pod ciemną farbą wciąż kryją się moje włosy, które przeszły potrójną dekoloryzację. Dlatego dwumiesięczna kuracja Olaplexem na pewno nie zaszkodzi  🙂

wp_20170213_031

SONY DSC

SONY DSC

Jeśli spodobał Wam się choker imitujący kryształki, link zamieszczam poniżej:

http://allegro.pl/choker-srebrny-polyskujaca-a-la-cyrkonie-new-party-i6647165816.html?snapshot=MjAxNy0wMi0wN1QyMjoxOTo0My4xMThaO2J1eWVyO2Y2YWUyZTk3ZWUwYmUxMGFjMjBjMmM0M2I4NTVjYWI3MDJmZmI4MGZhYWE5YTc2NmY4OGJhODlmOGRjOWYxNGU%3D

Całuję!!!

 

6 uwag do wpisu “Makijaż powiększający oczy, wykonany z wykorzystaniem jednej palety

Skomentuj

