Prawie zapomniany przepiękny bakłażan…

Cześć!

Moja maleńka dzisiaj spała jak susełek, a za dnia jest bardzo grzeczna 🙂 Dzięki temu mogę się dzisiaj do Was odezwać. Mam nadzieję, że spodoba Wam się moja propozycja. Tym razem, po dłuższej przerwie sięgam po ulubiony odcień bakłażanu. Pięknie podbija zieloną tęczówkę! 

p

Makijaż rozpoczęłam od nałożenia na połowę ruchomej powieki waniliowego cienia (od kącika wewnętrznego). Następnie na drugiej połowie znalazł się bakłażan, który przeciągnęłam także na górną część powieki. Make up wzmocniłam poprzez zastosowanie w załamaniu powieki górnej oraz w zewnętrznym kąciku dolnej czekoladowego, matowego cienia. W środkowej części dolnej powieki znajduje się bakłażan, natomiast bliżej wewnętrznego kącika odrobina złota 😉

page

DSC00806.JPG

Makijaż oczu wykończyłam czarną konturówką na wodnej linii dolnej powieki, eyelinerem na górnej oraz rzęsami Lilly Lashes „Miami”. 

SONY DSC

Twarz rozświetliłam dość mocno nad kością policzkową oraz na czole (nad brwiami), nakładając sporą warstwę rozświetlacza 😉

SONY DSC

Wykorzystane kosmetyki: podkład Isadora Wake up make up warm beige, korektor Helena Rubinstein light, czarna konturówka Super Shock Avon, eyeliner Super Liner Perfecy Slim Loreal, bronzer Eveline 51 mat, puder transparentny Kryolan, rozświetlacz Wibo Lovley gold, paleta cieni Zoeva Cocoa Blend.

Jest przepiękna pogoda, lecę z Milenką na dłuższy spacer 🙂

Całuję!!!

WP_20170314_022

 

 

 

4 uwagi do wpisu “Prawie zapomniany przepiękny bakłażan…

  1. Obserwuje Cie juz od dłuższego czasu lecz nigdy nie napisałam. Piękne makijaże. Zaczerpnelam kilku inspiracji i wprowadziłam w życie codzienne. Gratuluję córeczki, mnie to czeka za 2 miesiące, także córeczka 😀 pozdrawiam

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

