Z akcentem na brew

Hej!

Poprzez dzisiejszy post chcę Wam pokazać niezliczone możliwości palety Zoeva Cocoa Blend. W prezentowanym makijażu zastosowałam ciemny ceglasty kolor na dolnej i górnej powiece, oraz odrobinę złota na ruchomej górnej oraz dolnej od strony wewnętrznego kącika. 

DSC00890.JPG

DSC00892.JPG

W tym makijażu postawiłam na grube, wyraziste brwi. Przy mocniejszym makijażu oczu możemy sobie na to jak najbardziej pozwolić. Do wykonania ich makijażu posłużył mi czekoladowy cień, pochodzący również z palety Zoeva Cocoa Blend.

SONY DSC

Jeśli chcecie uwydatnić mocno kości policzkowe, to pamiętajcie, że idealnie sprawdzi się do tego rozświetlacz. Chcąc wzmocnić jego efekt zadbajmy o to, aby reszta twarzy pozostawała idealnie matowa. Wtedy rozświetlone części twarzy stają się jeszcze bardziej widoczne.

DSC00901.JPG

wp_20170213_036

DSC00900.JPG

SONY DSC

Na koniec kilka zdjęć z telefonu 😉 

WP_20170316_021.jpg

WP_20170316_027.jpg

pp

WP_20170316_008

Zamieszczone zdjęcia pozbawione są filtrów 😉 Pędzę się zdrzemnąć, moje maleństwo dało mi dzisiaj pospać jedynie 2h…

Całuję!!!

 

 

Skomentuj

