Kocie oko-propozycja na sobotni wieczór

Hej!

Korzystając z dwóch godzinek wolnych pomiędzy karmieniami przybywam do Was z propozycją makijażu,  który powinien się sprawdzić idealnie na sobotnią imprezę. Mnie to aktualnie nie dotyczy, ale mam nadzieję, że niektóre z Was uda mi się zainspirować 😉

To, co tworzy efekt mocnego, kociego oka to kreska na górnej powiece. Najpierw wykonałam ją eyelinerem, następnie pogrubiłam czekoladowym, matowym cieniem. W dzisiejszym poście ponownie zamieszczam zdjęcia bez filtrów.

DSC00942.JPG

DSC00930.JPG

SONY DSC

SONY DSC

Na ustach widzicie połączenie Dose of Colors Sand z matowym błyszczykiem Golden Rose 01. Dolną wargę podkreśliłam dodatkowo konturówką Miss Sporty 011. Dzięki temu osiągnęłam delikatny efekt „ombre lips” 😉 

DSC00923.JPG

Na dolnej powiece znajduje się czekoladowy cień z palety Zoeva Cocoa Blend, w połączeniu z pomarańczem, także z tej palety.

DSC00941.JPG

DSC00937.JPG

DSC00940.JPG

W dzisiejszym makijażu twarz wykonturowałam przy użyciu korektora Helena Rubinstein „light. Daje uczucie lekkości, a przy tym idealnie kryje.

DSC00917.JPG

Całuję!!!

 

 

Skomentuj

