Wyraziste oko bez wykorzystania kreski

Cześć!

Kiedyś prosiłyście mnie o makijaż „bez kreski” i oto dzisiaj ma dla Was taką propozycję. Wybraliśmy się dzisiaj całą rodzinką do rodziców na obiad, więc chciałam wykonać makijaż odpowiedni na dzień. Rezygnacja z kreski wydała mi się stosowna. Makijaż oczu wykonałam jedynie cieniami. Są to odcienie jasnego i ciemnego złota, którym zaznaczyłam załamanie powieki oraz zewnętrzny kącik. Make up wieńczą Lilly Lashes „Miami”.

DSC00964.JPG

W makijażu pozbawionym kreski na górnej powiece należy starannie przykleić rzęsy jak najbliżej linii własnych rzęs. Nie mamy kreski, która idealnie maskuje miejsce doklejenia. Kleju także nie może być za dużo, żeby jego ślady nie wyróżniały się na powiece.

DSC00952.JPG

SONY DSC

Cienie pochodzą z palety Zoeva Cocoa Blend, na ustach tradycyjnie już Dose of Colors sand.

SONY DSC

Kreska jest nieodłącznym elementem mojego makijażu, ale przyznam, że w dzisiejszym wydaniu czuje się naprawdę dobrze. Lekko, kobieco i subtelnie, może częściej zdecyduję się na taki look. Jak Wam się podoba?

DSC00970.JPG

DSC00967.JPG

Całuję!!!

 

Skomentuj

