Wiosną stawiam na „lżejsze” oczko

hej!

Właśnie wróciłam ze spaceru z moją córeczką i mam chwilę dla Was 🙂 Maleństwo zażywszy odrobinę świeżego powietrza zawsze śpi jak aniołek. Jest to moment, kiedy mam czas dla siebie. Jest go niewiele, ale staram się nie zatracać swoich pasji i dawnych przyzwyczajeń. Co prawda nie jest to łatwe, ale staram się łączyć nową, najważniejszą dla mnie rolę, z tym jak wyglądało moje życie przed pojawieniem się maleństwa. Maleńka to cały mój świat, jednak uważam, że ważne jest nawet dla mnie samej mieć taką swoją niszę, gdzie mogę na chwilę się wyłączyć i skupić na zupełnie innych sprawach, na moich małych przyjemnościach.

W dzisiejszym makijażu ponownie zrezygnowałam z kreski na górnej powiece. Wspominałam Wam ostatnio, że częściej będę tak czynić. Mamy wiosnę, więc może warto teraz postawić na lżejszy look 😉 Chciałabym w kwestii makijażu oczu pójść czasem w tę stronę. Wykorzystałam ciemny pomarańcz z palety Zoeva Cocoa Blend. 

SONY DSC

DSC01100.JPG

Na ustach widzicie Golden Rose 01, w połączeniu z Dose of Colors Sand.

SONY DSC

SONY DSC

Prosiłyście mnie w komentarzach o propozycje moich wiosennych stylizacji. Jeszcze nie do końca dobrze czuję się ze swoim ciałem, ale wiem że jestem miesiąc po porodzie i muszę dać sobie czas na powrót do dawnej formy. Mimo to mam dla Was kilka zdjęć z moimi ostatnimi stylizacjami. Trzeba być dla siebie wyrozumiałym i lubić siebie na każdym etapie życia 😉 

DSC_0006.JPG

DSC_0012

17553653_1205152239596081_4527298048461035504_n

17629676_1205883666189605_7874052771657555259_n

Wiosny absolutnie nie wyobrażam sobie bez mojego wielbłądziego płaszcza, dzinsowej katany i kozaków za kolano  😉 Na te ostatnie pogoda jest idealna 🙂 

Całuję!!!

 

 

8 uwag do wpisu “Wiosną stawiam na „lżejsze” oczko

  1. Na takiej buzi każdy makijaż jest super! 🙂
    Czy mogłabyś pokazać jak malujesz brwi? Wiem, że jest to cień z Zoevy, ale zastanawia mnie, jakiego pędzelka używasz i jak kolejno przebiega ich malowanie.

    Pozdrawiam Was! 🙂

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

