Wiosenna metamorfoza

Cześć!

Znowu muszę zacząć od wytłumaczenia się, dlaczego tak dawno mnie nie było. Powody wciąż pozostają te same 😀 A jeden z nich jest przesłodkim szkrabem, który wypełnia prawie cały mój czas. Własnie leży obok mnie i muszę co kilka napisanych słów okazać troszkę zainteresowania, gdyż się domaga 🙂 Codziennie zadaje sobie pytanie „Kiedy ja się wyśpię??”Na razie pozostaje bez odpowiedzi 😀 A tak poważnie, to te zarwane noce naprawdę dają mi się we znaki…Ale do rzeczy!

Chciałam się Wam dziś pokazać, ponieważ ponownie zmieniłam wizerunek i jestem ciekawa jak Wam się podoba. Zmiana dotyczy włosów i jest dość odważna! 😀 W celu wyjaśnienia dodam, że krótkie włosy miałam ostatni raz w szkole podstawowej, lecz uległam aktualnie panującemu trendowi na tę długość. Dla mnie to spora zmiana 🙂 Fryzjer zamiast dekoloryzacji mojego prawie czarnego odcienia wykonał sombre hair i tym sposobem mam jaśniejsze włosy, bez zamęczania ich w całości dekoloryzacją 🙂 W tym miejscu zyskał mój plus 😉 Jednak za szarpanie podczas mycia i czesania wielki minus! 😀 

DSC01118.JPG

SONY DSC

SONY DSC

Jak widzicie zeszłam ponownie do jasnego brązu. Myślę, że ta krótka fryzura wpasuje się nie tylko w obowiązujące trendy, ale będzie też idealna na wiosnę i lato 🙂

Poniżej kilka zdjęć z telefonu 🙂

WP_20170420_015

WP_20170420_018

WP_20170420_004.jpg

Link do kompleciku zamieszczam poniżej 🙂 

http://allegro.pl/damski-komplet-top-spodnica-duzo-kolorow-hit-m-i6072094864.html?snapshot=MjAxNy0wMy0xOFQxNDoxMjoyMS43MzdaO2J1eWVyO2I3ZTA4MmFjNWUxNzY1YWI5NzMyMTAyNTc2NThmZDJlMWYwOTNiYjVjZDAxM2VjZGM4OWMzMTFkNDFkNjk4YmM%3D

Wykorzystane kosmetyki: podkład Isadora Wake up make up warm beige, korektor anti age Maybelline sand, puder transparentny Kryolan, błyszczyk matowy Dose of Colors sand, paleta ciezni Zoeva Cocoa Blend, rozświetlacz Wibo Lovley gold, rzęsy Lilly Lashes „Miami”, róż Wibo kolor 6. 

Całuję!!!

6 uwag do wpisu “Wiosenna metamorfoza

  1. W koncu!!! Juz sie doczekac nie moglam az napiszesz!

    Ta fryzura dodała Ci jeszcze więcej klasy i elegancji:-)pod wzgledem ciecia zmiana na plus ale kolor wolalam u Ciebie ciemniejszy- bylas bardziej „zadziorna”;D

    Co do ciagniecia i szarpania wlosow… ostatnio po wizycie u fryzjera mialam obolala skore glowy przez to:/ takze wiem, co czujesz 😉

    Pozdrowionka dla calej Waszej Rodzinki!

    Lubię to

  2. Jeszcze bardziej przypominasz mi Natalie Siwiec ❤ oczywiście zmiana na plus. bardzo korzystnie wyglądasz w tym wydaniu, z drugiej strony również uważam jak poprzedniczka że w ciemnym kolorze wyglądasz zadziornie :d sama nie wiem czy lepiej Ci w jasnych czy ciemnych i mam ten sam dylemat u siebie i często kombinuje z włosami niestety:D
    Pozdrawiam Ciebie i maleństwo :*

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

