Trwałość plus ciekawy odcień- mój ulubiony duet w makijażu ust

Hej!

Zwróciłam dziś uwagę na pewną makijażową zależność. Zauważyłam, że matowy cień gryzie się z czarną konturówką na wodnej linii powiek, natomiast połyskujące cienie wspaniale z nią współgrają. Stosując matowy cień, często decyduję się na białą lub waniliową konturówkę. Tak też będzie w dzisiejszym makijażu 🙂

Wykorzystałam dziś ciemny pomarańcz z palety Zoeva Cocoa Blend oraz waniliowy kolor z tejże palety. Na wodnej linii dolnej powieki mam waniliową konturówkę firmy Manhattan. 

DSC01159.JPG

DSC01153.JPG

SONY DSC

Jeśli chodzi o makijaż ust, to połączyłam ze sobą matowy błyszczyk marki Golden Rose 01 z matowym błyszczykiem Dose of Colors w odcieniu sand. Powstał bardzo ciekawy kolorystycznie trwały duet 🙂 

DSC01173.JPG

DSC01172.JPG

SONY DSC

Od jakiegoś czasu stosuję szampon Kerastase Cristal. Jestem bardzo rozczarowana. Moje włosy nie błyszczą się tak jak po Pro Keratin, również marki Loreal i niestety swędzi mnie skóra głowy. Chyba właśnie ich słaba  kondycja skłoniła mnie do takiego radykalnego cięcia. Wiem, że to bardzo indywidualna kwestia, ale wyjątkowo mi nie służy. Szkoda, bo był bardzo drogi, a teraz myję w nim pędzle do makijażu… 😀 Wielkie rozczarowanie!!! 

Całuję!!!

3 uwagi do wpisu “Trwałość plus ciekawy odcień- mój ulubiony duet w makijażu ust

Skomentuj

