Dlaczego nie lubię cieni Inglota…

Cześć!

Sięgam dzisiaj po cień marki za którą nie bardzo przepadam, lecz tak pięknie mienił się w opakowaniu, że mnie skusił. Mam nieodparte wrażenie, że cienie marki Inglot, bo o niej tu mowa wyglądają bardzo zachęcająco w opakowaniu. Na powiece już nie, tracą wręcz cały swój urok, a ten (495) dodatkowo strasznie się obsypuje. Bez zabezpieczenia okolicy pod oczami grubą warstwą pudu transparentnego katastrofa gotowa.

Kiedyś już wykonałam sobie nim make up, zdjęcie przed i po jest zamieszczone na mojej stronie  🙂 Zobaczcie jak prezentuję się w przypadku blond włosów.

 https://www.facebook.com/nataljabg/photos/a.1713263848957789.1073741827.1713261675624673/1774263349524505/?type=3&theater

Lubię od czasu do czasu postawić na mocny kolor, tym bardziej, iż zarówno czerwień jak i pomarańcz są stworzone dla zielonej tęczówki. Czerwień połączyłam z jasnym złotem z palety Zoeva Cocoa Blend, także na kreskę powędrował ten cień.

DSC01196.JPG

SONY DSC

SONY DSC

Na ustach widzicie ekstremalnie trwały, matowy błyszczyk marki Golden Rose o numerze 10. Jego mocno fioletowy odcień zredukowałam Dose of Colors w kolorze sand.

SONY DSC

Choć wiało postanowiłyśmy się wybrać na króciutki spacer 🙂 Uwielbiam spacery z moim maleństwem! Poniżej kilka zdjęć z dzisiejszego popołudnia.

WP_20170422_041.jpg

WP_20170422_048

Często pytacie mnie o makijaż brwi krok po kroku. Na moim blogu jest już taki post, choć zamieściłam go bardzo dawno temu. Link do niego macie poniżej  🙂

https://nataliamakeupblog.wordpress.com/2015/10/08/idealny-makijaz-brwi-krok-po-kroku/

Całuję!!!

 

4 uwagi do wpisu “Dlaczego nie lubię cieni Inglota…

Skomentuj

