Za co tak bardzo lubię puder transparentny

Cześć!

Choć w ciąży nękała mnie masa dokuczliwych dolegliwości, to i tak uważam się za szczęściarę. Obyło się bez rozstępów, żylaków i problemów z cerą.  Jednak w kwestii skórnej ostatnio dokucza mi nadmierne świecenie się twarzy. Kiedyś miałam ten kłopot, ale przyczyną były źle dobrane kosmetyki. Sądzę, że jest to kwestia hormonalna i to minie za jakiś czas. Mimo to, przeszło mi przez myśl, iż może warto na chwilę zmienić podkład i puder transparentny na inne. Być może moja skóra przyzwyczaiła się do stosowanych od dawna produktów i straciły one swoją początkową moc. Własnie dlatego postanowiłam zamówić puder transparentny marki Kryolan, ale nie ten, jakiego dotychczas używałam. Wykorzystałam go w dzisiejszym makijażu. 

Mowa o pudru ryżowym anti-shine powder marki Kryolan. Jest bezbarwny, więc nie musimy się obawiać, że wybierzemy zły odcień. Opakowanie o pojemności 30 gram to wydatek 70 zł. 

page

Nie każdej z Was musi odpowiadać efekt jaki daje zastosowanie tego typu produktu, zwłaszcza jeśli macie suchą skórę. Ja mam cerę tłustą, więc nie przeszkadza mi idealny mat oraz lekkie uczucie ściągnięcia. Pomijając mało istotne wady faktem jest, że dobry puder transparentny utrwali nam makijaż na kilkanaście godzin, bez potrzeby poprawiania. Często pytacie mnie w komentarzach, za sprawą jakiego produktu moja cera wydaje się taka „świeża”. Otóż dzieje się to właśnie dzięki pudrowi transparentnemu. W mojej opinii jest to absolutny must have w przypadku kobiet z tłustą cerą, oraz takich, które stosują mocny make up, wykorzystując korektory i kamuflaże. Powód jest prosty. Kiedy mamy na sobie tyle warstw, a nasza skóra zaczyna się świecić, przypominamy ciasteczko. Pory zaczynają być jeszcze bardziej widoczne i wygląda to mocno nieestetycznie. Dopóki nie odkryłam jaki efekt daje puder transparentny zawsze krępowały mnie widoczne pory, a mocny makijaż tylko je uwydatniał.

Warto wspomnieć o jeszcze jednej zalecie idealnie zmatowionej strefy T. Dzięki temu zabiegowi dodatkowo uwidaczniamy to, co chcemy rozświetlić poprzez użycie rozświetlacza. Odkąd stosuję puder transparentny moje kości policzkowe wydają się jeszcze bardziej wypukłe, a rozświetlacz na nich widoczny. Działa to na zasadzie kontrastu tego co ma być w macie z tym, co rozświetlamy.

DSC01259.JPG

Jeśli jednak macie sporo zmarszczek pod oczami, warto ograniczyć go w tej okolicy, ponieważ może je dodatkowo podkreślać. 

Podejrzewam, że spodoba Wam się kolor na ustach, więc od razu zdradzę, że jest to matowy błyszczyk Golden Rose 01, w połączeniu z Dose of Colors sand. Jak widzicie bardzo polubiłam zestawienie tych dwóch odcieni i stosuję je po raz kolejny  😉

DSC01226.JPG

DSC01224.JPG

SONY DSC

SONY DSC

pppp

Całuję!!!

 

Jedna uwaga do wpisu “Za co tak bardzo lubię puder transparentny

Skomentuj

