Naturalny look z Healthy Mix

Cześć!

Dzisiejszy post, a raczej mój wizerunek w nim powinien być dla Was sporym zaskoczeniem. Bloga prowadzę już kilka lat, ale jeszcze nigdy nie pokazałam się Wam bez doczepionych rzęs oraz palety cieni na powiekach. Skąd ta zmiana? Wykonałam sobie dzisiaj makijaż ekspresowy „na szybko” w wolnej chwili i uznałam, że całkiem nieźle wyglądam w troszkę bardziej naturalnej odsłonie. Dobrze się ze sobą poczułam. Pomyślałam, dlaczego nie zaprezentować się Wam trochę inaczej? W końcu nie każdego dnia występuję w pełnym makijażu z wykorzystaniem ciężkich korektorów oraz sztucznych rzęs. 

Na mojej stronie na facebooku obiecałam Wam, że wkrótce na blogu zamieszczę swoją opinię na temat podkładu Healthy Mix marki Bourjois. Przy okazji postu w wersji bardziej naturalnej wątek tegoż własnie produktu pasuje idealnie. Podkład określiłabym jako „drugą skórę”. Jest tak lekki, że właściwie nie czuć, że ma się go na twarzy. Przy tym bardzo dobrze kryje. Jest delikatny, kremowy, z łatwością się rozciera, a jeśli zwracacie na to uwagę ma również piękny zapach. Podkład nie zapycha i nie uwydatnia porów. Zdecydowanie polecam Wam ten produkt do wypróbowania na sobie. Mój odcień to Vanilla 52.

WP_20170513_056.jpg

Przechodząc do makijażu, to chcę Wam zwrócić uwagę na fatkt, iż wykonturowałam twarz jedynie przy użyciu bronzera Eveline mat w kolorze 51. Makijaż oczu to jedynie kreska wykonana cieniem w kolorze gorzkiej czekolady.

DSC01381.JPG

DSC01391.JPG

W makijażu twarzy postawiłam na rozświetlenie. Wibo Lovley w kolorze „gold” znajduje się nie tylko na moim nosie, policzkach oraz łuku kupidyna, ale również na czole. Jedynie strefę T pozostawiłam w absolutnym macie. 

DSC01388.JPG

WP_20170513_051

Na ustach widzicie połączenie Dose of Color Sand z Boujois Velvet Edition w kolorze 10.

WP_20170513_020

page

Zdaję sobie sprawę, że nie jest to zbyt efektowna prezentacja na bloga o tematyce make up. Mimo to lubię się z Wami dzielić moimi wszystkimi odsłonami makijażowymi. Pamiętajmy, że sprawą kluczową jest nasze samopoczucie. Ja dziś czuję się bardzo dobrze prezentując się jak widzicie powyżej i chyba o to chodzi 🙂 Mam wrażenie, że odkąd zostałam mamą zaakceptowałam i pokochałam siebie jeszcze bardziej. Wiem czego dokonałam, i jak wielki był to czyn, dlatego przestałam rozliczać się z każdej fałdki na brzuszki czy zmarszczki. Lubię dbać o siebie i to pewnie nigdy się nie zmieni, ale przestałam być dla siebie tak surowa. Odkąd mam przy sobie moją córeczkę czuję się spełnioną. To bardzo dziwne, ponieważ większość mojego życia zakładałam, że macierzyństwo nie jest mi do niczego potrzebne. Jednak od dwóch i pól miesiąca inaczej postrzegam wiele spraw, ale przede wszystkim siebie…

WP_20170513_044

Całuję!!!

8 uwag do wpisu “Naturalny look z Healthy Mix

  1. Bardzo fajnie, ze pokazujesz takze taka odslone makijazu!!!
    Healthy mix kupilam okolo miesiac temu- pieknie pachnie (jak jogurt) ale dla mnie za slabo kryje (cera mocno naczynkowa) 😦
    Moim ulubiencem i jedynym jak do tej pory podkladem idealnie kryjacym jest Vichy Dermablend. Moze znasz inny podklad, ktory sprostalby bardzo czerwonej buzi??

    Pozdrawiam!

    Polubione przez 1 osoba

  2. Matko kobito spójrz w lustro jak można się tak zeszpecić..? Kolagen w ustach ..wypchane policzki wyglądasz jak jakaś rybia hybryda i ty nazywasz to pięknym..? Najpierw zajrzyj do swojej duszy i zobacz co tam dolega i przestań się szpecić zamiast faszerować się sztucznymi kremami. Nic z ciebie nie ma naturalnego i przestań ludziom kity wciskać masz twarz pociągłą i jeszcze uwidoczniłaś sobie policzki tak, że te usta wyglądają na spuchnięte, a policzki zapadnięte i sztuczne.

    Lubię to

    • O matko 😀 dziewczyno zaparz sobie jakąś melisę 😀 Zastanów się sama nad sobą, co Tobie dolega skoro piszesz ludziom takie rzeczy. Ja mogę się jedynie domyślać, że to co większości osób, które piszą tak jadowite komentarze. Dziękuję za tak wnikliwą analizę mojej twarzy 😀 Z policzkami akurat pudło. Naprawdę masz na to czas? Jeśli piszesz „nic z ciebie nie ma naturalnego” to wiedz, że prawidłowa forma to „nic w Tobie nie ma naturalnego” 😀 :D, ale to tak na marginesie. Kolejny obraźliwy komentarz zostanie zablokowany. Pozdrawiam.

      Lubię to

    • Po takim komentarzu mogę się jedynie domyślać jakie Ty robisz miny i jak wyglądasz 😉 Wnioskuję, że najlepiej nie jest. Zadowoleni z siebie, szczęśliwi ludzie, szanujący siebie i innych nie wypisują takich bzdur. Kolejny obraźliwy komentarz będzie zablokowany, na jeden dla różnorodności na blogu mogę się zgodzić 😉 Pozdrawiam

      Lubię to

Skomentuj

