Ostatni make up z wykorzystaniem brązów oraz bubel w dziedzinie włosów

Cześć!

Moje Kochane…

W ostatnim czasie mam troszkę problemów z hormonami po przebytej ciąży i porodzie. Oczywiście jestem w trakcie kompleksowych badań i naprawiania tego małego bałaganu. Niestety mój stan sprawia, że jestem dość osłabiona, przemęczona i ospała. Przez kiepskie samopoczucie i spadek sił bardzo ciężko było mi się zmobilizować, aby stworzyć dla Was coś ciekawego, ale już jestem 🙂

Chciałbym się z Wami podzielić moim dzisiejszym lookiem. Opiera się on na matowym wykończeniu oka czekoladowymi cieniami. Wykorzystałam paletkę marki Avon mocha latte, w połączeniu z cieniem w kolorze gorzkiej czekolady z palety Zoeva Cocoa Blend. Tym razem również zrezygnowałam z kreski na górnej powiece, co po obejrzeniu zdjęć uważam za błąd, ponieważ nie ukryłam mało estetycznego paska od sztucznych rzęs. Na dolną nałożyłam jedyne odrobinę cienia.

WP_20170530_009

WP_20170530_034

Zajmuję się makijażem ładnych parę lat i zauważyłam u siebie pewną tendencję. Mianowicie, nie przepadam mieć na powiece więcej niż dwa kolory cieni, oraz zdecydowanie wolę te matowe. Po latach poznawania swojej twarzy oraz określaaniu swojego makijażowego gustu stwierdzam, że tak to zdecydowanie mój kierunek w codziennym oraz okazyjnym makijażu 🙂

WP_20170530_047

W makijażu twarzy zastosowałam podkład Healthy mix marki Bourjois w kolorze 52 (dwie warstwy), korektor Maybelline Anti age w kolorze light. Do wykończenia użyłam bronzer Eveline 51 mat oraz rozświetlacz Lovley Gold.

DSC01491.JPG

SONY DSC

Na moich ustach widzicie pojedynczą warstwę Dose of Colors sand, od którego jestem absolutnie uzależniona 😀 

Mam dla Was zdjęcie bez filtrów 😉

SONY DSC

page

Bardzo lubię korzystać z szamponu na sucho. Fajnie odświeża fryzurę na drugi dzień po umyciu i podnosi moje włosy u nasady. Od zawsze stosowałam markę Batiste, lecz skusiłam się na got2be Schwarzkopf. Bardzo lubię ich puder do włosów, więc z góry założyłam, że szampon będzie równie dobry. Szczerze odradzam Wam ten produkt. Wypróbowałam już kilka szamponów i ten jest absolutnie beznadziejny. W ogóle „nie działa”. Produkt nie ma mocy i w ogóle nie odświeża włosów lub bardzo słabiutko. Zapach „cytrusowy” też mi nie odpowiada. Jest mdły i przypomina zapach dezodorantu z kiosku ruchu :/ Nie polecam!

bubel

Całuję!!!

3 uwagi do wpisu “Ostatni make up z wykorzystaniem brązów oraz bubel w dziedzinie włosów

  1. Bardzo lubię Twoje wydanie makijażu w brązach. Sama też chętnie po taki kolor sięgam. Zauważyłam ,że kolor ust nude bardziej powiększa usta, bardziej je uwydatnia. Jak uważasz?

    Lubię to

  2. Oby Twoje dolegliwości szybko się skończyły!
    Jak się miewa Wasza Córeczka? 🙂

    Osobiście jestem przeciwna częstemu używaniu suchego szamponu- przez rok korzystałam z Batiste około 2 razy w tygodniu i do tej pory walczę z wypadaniem i kruszeniem włosów… 😦

    P.S. Już nie mogłam się doczekać kiedy napiszesz, ciągle sprawdzałam czy nic nowego nie dodałaś 😀

    Lubię to

Skomentuj

