Makijaż z wykorzystaniem rozświetlacza Lovley Silver

Cześć!

Tym razem to już przesadziłam! Mam na myśli moją długą nieobecność 😉 Jestem kompletnie zbzikowaną mamuśką, która uwielbia spędzać czas ze swoją córeczką. Ma już prawie cztery miesiące i staje się coraz bardziej kontaktowa. Uwielbiam śpiewać jej piosenki, czytać bajki, ćwiczyć z nią, chodzić na bardzo długie kilkukilometrowe spacery, leżeć w łóżeczku i się tulić. Maleństwo wypełnia mi cały dzień, a przecież trzeba jeszcze zająć się domem. Kiedy już mam wolną chwilę tylko dla siebie, zazwyczaj kładę się po prostu z nogami w górze i zbieram siły 🙂 Wkrótce wybieramy się do mojej siostry, która właśnie urodziła również córeczkę 😀 Nie możemy doczekać się spotkania! Przed nami daleka podróż z maluchem, ale myślę, że to będą niezapomniane chwile. Następnie wybieramy się z Milenką nad morze. To będą wspaniałe rodzinne wakacje i zapewniam, że przywiozę dla Was kilka fotografii 😉 

Choć bardzo łatwo się zatracić w nowej roli, wiem jak ważna jest własna pasja i odskocznia od codziennej rutyny, dlatego od czasu do czasu, z przerwami krótszymi lub dłuższymi chcę się z Wami tu spotkać 🙂 Dzisiaj do ulubionego pomarańczu z palety Zoeva Cocoa Blend dołączyłam odrobinę delikatnego złota i odpuściłam sobie kreskę.

SONY DSC

Na policzkach widzicie rozświetlacz Lovley, ale tym razem Silver 🙂 

WP_20170622_106

WP_20170622_107

SONY DSC

SONY DSC

Szczerze mówiąc chyba go wolę jednak w wersji Gold, ponieważ można nim podkreślić wierzch nosa, a także łuk kupidyna. Moim zdaniem Silver nadaje się tylko do policzków.  Poniżej zdjęcia z mojego ostatniego make upu, również z zastosowaniem rozświetlacza Silver.

page

ik

 

Jeśli podoba Wam się mój Tshirt i chcecie wiedzieć skąd pochodzi link daje poniżej :*

https://www.facebook.com/IVET-SHOP-1517217935268355/

WP_20170622_031

WP_20170622_042

Całuję!!!

 

Skomentuj

