Makijaż z wykorzystaniem produktów marki Lovley, czyli dwa produkty jeden idealny odcień

Hej!

Cała nasza trójka żyje przygotowaniami do odwiedzin mojej siostry i poznania nawzajem swoich słodkich pociech. Mamy do pokonania ponad 700 kilometrów z takim maleństwem, więc jest sporo spraw do dopięcia na ostatni guzik. Pomimo zabiegania musiałam do Was napisać o moim dzisiejszym „odkryciu”.  Około miesiąc temu kupiłam zestaw do ust (konturówka i matowy błyszczyk) marki Lovley. Swoją drogą pomysł oraz opakowanie totalnie skopiowany od Kylie Jenner. Kolor mojego zestawu to neutral beauty. Konturówka bardzo miękka a kolor jest idealny. Niestety spowodowała u mnie reakcję uczuleniową. Co do błyszczyka to jest dla mnie zbyt ciemny. Nie możemy również w tym przypadku mówić stricte o macie. Dziś postanowiłam połączyć błyszczyk Lovley, z błyszczykiem, o którym pisałam Wam w poprzednim poście. Mowa o Lash Brow w odcieniu 08 nude. Otrzymany odcień to ciemny przybrudzony róż. Jest piękny a ja zadowolona, że jakoś wykorzystam produkt z Lovley 😀 Uzyskany kolor jest piękny!

WP_20170702_039.jpg

SONY DSC

DSC01688.JPG

Nawiązując do dzisiejszego looku, muszę przyznać, że taki rodzaj makijażu oczu świetnie mi się sprawdzał, kiedy byłam brunetką https://nataliamakeupblog.wordpress.com/2017/02/20/mocna-kreska-kilka-porad-jak-nie-pomniejszyc-sobie-nia-oka/). Jakoś nie bardzo tak mocna czarna kreska komponuje mi się z jasnym odcieniem włosów. Też tak uważacie?

Na policzkach widzicie rozświetlacz Lovley SILVER 😉

page

WP_20170622_106

Wykorzystane rzęsy to Lilly Lashes „Hollywod”.

SONY DSC

DSC01686.JPG

page

Całuję!!!

 

Skomentuj

