Brokat na powiece i kolejny bubel w kosmetyczce

Cześć!

Kochani! Moja dzisiejsza propozycja makijażu sprawdzi się idealnie na imprezę lub spotkanie towarzyskie. Co prawda ja wybrałam się tak dzisiaj do lekarza, ale nie przeszkadzają mi dziwne spojrzenia ludzi w poczekalni  😛  Makijaż bardzo mi odpowiada zwłaszcza z uwagi na wykorzystany róż na powiece, który pięknie współgra zieloną tęczówką.

k

DSC01736.JPG

Powiekę dolną i górną pokryłam ciemnym brązem z paletki true color marki Avon w kolorze mocha latte. Na ruchomą górną powiekę nałożyłam korektor i wklepałam brokat marki Inglot w odcieniu 86. Wykonałam kreskę eyelinerem po czym nałożyłam na ruchomą powiekę pigment marki Make up revolution Indirect.

page

SONY DSC

Na ustach widzicie mój nowy nabytek, o którym pisałam Wam w poprzednich postach, czyli 08 nude marki Lash Brow. Połączyłam go z 10 marki Golden Rose.

DSC01733.JPG

DSC01725.JPG

Dziś wykorzystałam podkład Matchmaster marki Mac, korektor anti age marki Maybelline light, bronzer Eveline 51 mat oraz bronzer Inglot w kolorze 515. Do makijażu kości policzkowych zastosowałam róż Chanel 80 Jersey oraz rozświetlacz Lovley Gold.

SONY DSC

DSC01738.JPG

m

Na koniec bubel tego tygodnia. Chciałabym Was przestrzec przed kupnem produktu marki Loreal o nazwie Glam Bronze. Mówimy tu o bronzerze chyba w kompakcie z rozświetlaczem. Piszę chyba, ponieważ nie otrzymałam w ogóle efektu błyszczenia ani rozświetlenia. Prędzej przypomina mi to cień do powiek. Ciężko się go wydobywa, ponieważ zahaczamy pędzlem o bronzer. Mój odcień to 102 i jest fatalny. Kolor otrzymany jest jakiś taki czerwonawy. Coś okropnego! 60 złotych wyrzucone w błoto. Cóż, czasem tak bywa. 

WP_20170706_047

Mam nadzieję, że moja dzisiejsza propozycja przypadnie Wam do gustu, a opinia o Glam Bronze pozwoli zainwestować 60 złotych w lepszy produkt 😉 

Całuję!!!

Skomentuj

