Makijaż z wykorzystaniem produktów marki Golden Rose

Hej!

Miałam taki moment, kiedy strasznie lubiłam pomadki matowe marki Golden Rose. Pamiętam, że głównie podobała mi się ich gama kolorystyczna. Są nadal w mojej kosmetyczce, choć od dawna jestem zakochana w matowych błyszczykach. Od jakiegoś czasu chodził za mną fiolet na ustach i dziś postanowiłam po niego sięgnąć. Mamy weekend, kto wie może moja dzisiejsza propozycja będzie ciekawą inspiracją na wieczorne wyjście? 🙂 

Na fotografiach widzicie pomadkę Golden Rose Velvet Matte w odcieniu 28. Kolor jest fantastyczny, lecz jakość produktu naprawdę mocno średnia. Zdecydowanie wolę formę błyszczyka, ponieważ są one trwalsze, łatwiej równo rozprowadzić produkt na konturach ust i osiągamy pełen mat. Te pomadki nie są tak do końca matowe. Musiałam zastosować na usta puder transparentny, żeby zmatowić bardziej produkt. Jednak co by nie mówić, kolor jest naprawdę super, szczególnie polecałabym blondynkom i jasnym szatynkom 😀 

page

WP_20170708_033

Z tymi pomadkami to jest tak, że zachwycałyśmy się nimi, ich trwałością dopóki Golden Rose nie wprowadziła swoich matowych błyszczyków nieprawdaż? Ze mną tak właśnie było, ale jak widać i po te szmineczki sięgam od czasu do czasu 🙂 Pamiętajcie, że w przypadku matowych ust warto przygotować je stosując peeling. Matowy produkt plus suche skórki to bardzo niefajne połączenie 😉 

Kolejny zastosowany w dzisiejszym makijażu produkt marki Golden Rose to rozświetlacz w sztyfcie. Mój ma odcień 01. Pisałam Wam o nim w niedawnym poście.

WP_20170708_042

WP_20170708_020.jpg

Większość zdjęć wykonałam dla Was telefonem, ale liczę, że zdjęcia są w porządku 🙂 Jedno, to poniżej wykonałam dla Was aparatem i padła mi bateria 😀

SONY DSC

Całuję!!!

 

 

Jedna uwaga do wpisu “Makijaż z wykorzystaniem produktów marki Golden Rose

Skomentuj

