Na co zwracam szczególną uwagę w moim makijażu

Kochani!

Pomimo iż akceptuję siebie bez makijażu i nie jestem osobą, która bez „tapety” nie wyjdzie z domu, to mam świadomość, że moja uroda wymaga zdecydowanego podkreślenia. Odkąd jestem mamą bardzo często ograniczam się do pomalowania rzęs i podkreślenia brwi, ponieważ uwielbiam tulić i całować malutką, a nie chciałabym, aby dostała jakiejś reakcji na to co mam na twarzy. Skoro czynię to rzadziej, wykonuję sobie pełen make up z tym większą przyjemnością 😉 Na co zwracam szczególną uwagę? Na pewno na makijaż brwi, ponieważ mam dość rzadkie. Niestety niesławne lata częstej ciemnej henny odbiły się na nich dotkliwie. Brwi są niezwykle ważnym elementem na naszej twarzy i potrafią podkreślić lub zrujnować cały make up  :/

Mocne wykonturowanie czoła z pewnością jest czymś, co wykonuję sobie już od około dziesięciu lat. Mam na tym punkcie lekkiego bzika 😀 Zawsze wydawało mi się, że moje czoło jest zbyt wysokie.

Uwielbiam podkreślać kości policzkowe dlatego nie żałuję sobie rozświeltacza i podczas konturowania tej części twarzy sięgam zarówno po kremowy produkt i utrwalam go dodatkowo bronzerem. Często słyszę, że mam „zrobione” policzki. Przestałam już zaprzeczać, ponieważ to bez sensu. Jednak na dowód siły genów w tym przypadku zamieszczam dla Was zdjęcie mojej mamy 🙂 Absolutnie nie jestem przeciwna zabiegom poprawiającym nasz wygląd, ale policzków nigdy nie tykałam 🙂 Do policzków mojej mamy i tak mi daleko 😀 

mama

Część mojej twarzy, która zdecydowanie potrzebuje uwydatnienia to z pewnością oczy. Mam niewielkie oczy, na dodatek opadające powieki, więc muszę włożyć troszkę pracy aby wyglądały tak jak oglądacie w moich postach. Za pomocą cieni wydłużam sobie je optycznie, a stosując czarną kreskę także powiększam. Absolutną kropką nad „i” są pokaźne rzęski 🙂 

Myślę, że „świadomość” swojej twarzy jest niezwykle istotna przy doborze makijażu. Musimy zdawać sobie sprawę, co chcemy uwydatnić, a co ukryć 😉 

page1

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

Produktem dla mnie niezwykle ważnym jest puder transparentny. Przede wszystkim pięknie maskuje pory i rewelacyjnie radzi sobie ze świeceniem mojej cery. Dzięki niemu mój makijaż przez wiele godzin wygląda naprawdę świeżo 😉 

SONY DSC

Na moich ustach widzicie dziś dwa produkty marki Dose of Colors 🙂

SONY DSC

Całuję!!!

 

2 uwagi do wpisu “Na co zwracam szczególną uwagę w moim makijażu

Skomentuj

