Tak jak lubię…

Hej!

Jak mija Wam weekend? Za mną jak zawsze fantastyczna sobota, ponieważ w soboty grzeszymy „kulinarnie” 😀 Zawsze pozwalamy sobie na niezdrowe i kaloryczne rzeczy jakich na co dzień staramy się unikać. Zaczęliśmy od pizzy, którą zrobiłam, a skończyliśmy niemałą porcją lodów 🙂 Nasze maleństwo także nie odpuszczał dobry nastrój i miała niezłą śmiechawkę. My oczywiście razem z nią, bo nic nie raduje tak serca jak śmiech własnego dziecka, które rechocze aż piszczy 😀 Ale do rzeczy 🙂 

Dziś prezentuję Wam makijaż, jaki osobiście uważam za zarówno dzienny jak i wieczorowy. Zależy na ile Wam pozwala odwaga 😉 Cienie są na górnej powiece są dość stonowane, lecz dolną powiekę podbiłam fioletem z palety Zoeva Cocoa Blend. Bardzo rzadko go stosuję, jest chyba najmniej ciekawym odcieniem w tym zestawie. Dziś jednak pomyślałam, że nada charakteru mojemu makijażowi oka. Jest według mnie odrobinę zbyt subtelny, nie aż tak żywy jak bakłażan z tejże palety. Od wewnętrznej strony rozjaśniłam go rozświetlaczem.

DSC01897.JPG

DSC01898.JPG

Postanowiłam dziś skupić się nieco bardziej na makijażu kości policzkowych. Wykonturowałam je kremowym bronzerem przedłużając tę linię bardziej niż zwykle. Potem sięgnęłam po bronzer w kamieniu, nałożyłam róż, rozświetlacz i na koniec jeszcze jedną warstwę różu 🙂 Bez dwóch zdań są dziś „dopieszczone” 🙂

SONY DSC

Zastosowane do wykończenia produkty to róż Wibo kolor 6, rozświetlacz Wibo, róż Chanel Jersey 80.

Na ustach widzicie Pomadkę Neutral Beauty Lovley, LashBrow nude 08 i konturówkę 007 brown Miss Sporty, którą nałożyłam na wierzch 😉

SONY DSC

SONY DSC

Mam nadzieję, że podoba Wam się dzisiejsza prezentacja. Jak zawsze czekam na Was w komentarzach 🙂

Całuję!!!

Skomentuj

