Mocne konturowanie z Eveline

Cześć!

Dzisiaj zdecydowałam się na bardzo mocne konturowanie twarzy. Skupiłam się szczególnie na czole oraz nosie. Bohaterami dzisiejszego looku były dwa bronzery marki Eveline (50 shine i 51 mat) oraz korektor anti age Maybelline. Ostatnio zainwestowałam w dwa korektory marki Helena Rubinstein, jak muszę przyznać, że naprawdę lubię ten anti age 🙂 Jest fajny nie tylko jako produkt, ponieważ nie obciąża skóry i nie wchodzi w pory, ale także łatwo się go aplikuje 😉

page1

DSC01949.JPG

SONY DSC

Rzadko stosuję czarną kreskę na wodnej linii dolnej powieki, ponieważ mam niewielkie oczy. Ten zabieg jak wiecie zawsze trochę je zmniejsza, jednak starałam się wyrównać to nakładając szeroko cień na dolnej powiece. 

DSC01966.JPG

Na górnej powiece widzicie ciemny pomarańcz z palety Zoeva Cocoa Blend, a na dolnej Inglot. Rozświetlacz w wewnętrznym kąciku oka przeciągnęłam do 1/3 długości dolnej powieki.

SONY DSC

Na ustach mam dziś Dose of Colors sand.

page

DSC01923.JPG

Buziak!!!

2 uwagi do wpisu “Mocne konturowanie z Eveline

Skomentuj

