Makijaż z wykorzystaniem palety Huda Beauty

Hej!

Ostatnie dni mijają mi wprost błogo. Naprawdę nie sądziłam, iż opieka nad dzieckiem może sprawiać mi tak ogromną przyjemność. Owszem są dni kiedy już w południe marzę o godzinie dwudziestej drugiej, kiedy moje dziecko idzie spać 😀 Jednak muszę przyznać, że coraz lepiej odnajduję i czuję się w nowej roli. Dzieciątko daje tyle szczęścia, że jest to wprost nie do opisania. Kiedyś myślałam, że jestem szczęśliwa, ale teraz wiem, że nie byłam dopóki nie pojawiła się moja córeczka…

ja i milenka

rodzinne foto

Dziś spotkała mnie niemiła niespodzianka. Mianowicie zepsuł mi się aparat fotograficzny! Po włączeniu zaczął wdawać charczące odgłosy. Mam nadzieję, że uda się go naprawić. Cóż, do tego czasu będę zamieszczać zdjęcia robione telefonem i postaram się, żeby były one w jak najlepszej jakości. 

W dzisiejszym poście chciałam Wam zaprezentować makijaż z wykorzystaniem mojej nowej palety Huda Beauty. Zapowiadałam Wam na moim fanpage, że ją testuję 😉 Dziś będzie pierwsza propozycja.

hud

Zdecydowałam się na jej zakup, ponieważ ma dwa połyskujące cienie w kolorach miedź i ciemny róż. Zwłaszcza miedź mnie bardzo kusiła. Cienie są malutkie, ale już widzę, że bardzo wydajne. 

Dzisiejsza propozycja jest moim zdaniem stworzona dla szarej i błękitnej tęczówki, ale moja zielona też prezentuje się całkiem nieźle. Makijaż poleciłabym szczególnie blondynkom i jasnym szatynkom 😉 To takie moje nieśmiałe spostrzeżenie 🙂 

page

Na całą górną i dolną powiekę nałożyłam połyskujący cień o nazwie Rose Gold. Załamanie górnej powieki oraz zewnętrzny dolny kącik (przeciągając do połowy dolnej powieki) przyciemniłam cieniem o nazwie Coco. Na wodnej linii dolnej powieki jest czarna konturówka Avon. Na górnej powiece czarny eyeliner Loreal Super Liner perfect Slim i rzęsy Lilly Lashes „Miami”.

kij

20707753_1328091910635446_1713756534_n

20707643_1328092010635436_171319238_n

lazienka

me

W dzisiejszym makijażu zastosowałam także po raz pierwszy podkład Isadora Wake up make up w odcieniu 06. Chciałam coś ciemniejszego na lato, lecz odcień mnie zawiódł, ponieważ wpada w róż. Ja do swojej cery naczykowej potrzebuje żółtawe kolory…

Do konturowania użyłam najciemniejszy brąz z palety Anastazja Beverly Hills oraz korektor Helena Rubinstein w odcieniu 02. Do wykończenia zastosowałam dwa bronzery w kamieniu. Najpierw nałożyłam Eveline 51 mat, następnie dodałam Inglot w kolorze 519. 

20732995_1328091797302124_387688482_n

kok

Wybaczcie mój koszmarny stan włosów. To nie lenistwo, ani niechlujstwo, a burza hormonalna w organiźmie. Włosy zaczęły mi wypadać, więc na razie nie chcę ich farbować. Szlag mnie trafia, ale jakoś wytrzymam 🙂 

okulary

Jeśli macie jeszcze jakieś pytania dotyczące powyższego makijażu, na wszystkie odpowiem w komentarzach 🙂 

Zapraszam również na mój instagram. Publikuję tam nie tylko swoje zdjęcia, ale makijaże wykonywane na innych babeczkach też 😉 😉 

Całuję!!!

4 uwagi do wpisu “Makijaż z wykorzystaniem palety Huda Beauty

Skomentuj

