Dzienny makijaż z wykorzystaniem palety Huda Beauty

Hej!

Jak już wiecie z poprzedniego postu jestem na etapie testowania mojej nowej fantastycznej palety. Widzę, że daje ona możliwość wykonania zarówno mocnego, połyskującego wieczorowego makijażu jak i delikatnego dziennego. Dziś zaprezentuję Wam ten drugi 🙂

huda

Zdecydowałam się dziś na przewagę cieni w ciepłych beżowych kolorach. Dominujący cień nazywa się Scandalwood. Na ruchomej górnej powiece zastosowałam Moon Dust.

mua

Zrezygnowałam z eyelinera, na rzecz czekoladowego cienia z palety Zoeva Cocoa Blend i to własnie nim wykonałam bardzo delikatną linię.

pig

muami

muamim

Do konturowania twarzy zastosowałam wykończeniowo bronzer Inglot 519. Ma fajny stonowany odcień. Nałożyłam go również w miejsce, gdzie zwykle nakładam róż. Użyty podkład to Isadora wake up make up 06. Całość zmatowiłam i utrwaliłam pudrem transparentnym Kryolan. Na ustach błyszczyk matowy Golden Rose w kolorze 01 w połączeniu z Lovley Natural Beauty. Usta obrysowałam pędzelkiem z pozostałościami ciemnego kamuflażu, którym konturowałam twarz 😉

mmmmmm

pig2

Zastosowany rozświetlacz to Wibo „Gold”.

kurtka

nnnnnn

Mam nadzieję, że wkrótce uda mi się naprawić aparat i powrócimy do profesjonalnych zdjęć 🙂

Całuję!!!

 

Skomentuj

