Czerwona szminka – odpowiednia na co dzień ?

Sporo się ostatnio słyszy i czyta o modzie na podkreślone mocnym kolorem usta. W zasadzie z powodu obecnego trendu sama zaczęłam eksperymentować z kolorem, zwłaszcza czerwonym. Dotąd stosowałam ten kolor szminki jedynie na wyjątkowe okazje, dzisiaj zdarza mi się z krwisto czerwonymi ustami pójść do pracy. Od jakiegoś czasu świetnie się czuję w takim wydaniu. To zadziwiające jak taki niuans może wpłynąć na nasze samopoczucie. Nakładając czerwoną szminkę od razu czuję się dostojniej, bardziej kobieco i elegancko. Czerwone usta, są bardzo mocnym akcentem i zdecydowanie przykuwają wzrok. W takim przypadku można zapomnieć o skromnym wyglądzie 😉 Mnie to nie przeszkadza a Wam?? 😀

20150124_121330

20150124_120746

IMG_3356

IMG_3357

20150119_191937

Poniżej podsyłam Wam link z rankingiem oraz opiniami na temat czerwonych szminek:

http://polki.pl/uroda_testy_kosmetykow_galeria.html?galg_id=10003318

Dodaj komentarz